1
Perioada de actualizare
de la 09.06.2021 08:13
până la 19.06.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.06.2021 09:00
până la 30.06.2021 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 24 575 MDL
Perioada clarificărilor: 9 iun 2021, 8:13 - 19 iun 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 iun 2021, 9:00 - 30 iun 2021, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Controlul ermeticitații- cuplărilor magistrarilor de gaze si inlaturarea defectelor. Regenerare și schimbarea absorbentilor la filter în rețeaua de gaze.
Testarea puritații injectorului si curațirea lui.
Testarea puritații și curațirea detectorului DTP. Controlul și reglarea sistemului de indicație a parametrilor.
Testarea și reglarea corespunderii debitului de gaz purtator.
Testarea functionarii și înlaturarea defectelor înregistratorului. Serviciile vor fi prestate trimestrial și la solicitarea inginerului local.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
9 iun 2021, 7:37
Data ultimilor modificări
9 iun 2021, 8:13
Valoarea estimată (fără TVA)
24 575 MDL
Achizitii.md ID
21040567
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
5 iul 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cromatograf CROM-5 CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

REPELCOM

Preţul ofertei: 24 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări