1
Perioada de actualizare
de la 08.06.2021 17:24
până la 14.06.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.06.2021 17:00
până la 17.06.2021 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 841 858,77 MDL
Perioada clarificărilor: 8 iun 2021, 17:24 - 14 iun 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 iun 2021, 17:00 - 17 iun 2021, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparaţie a fasadei, pereți și tavanuri,
cu montarea ferestrelor din PVC, în blocul spălătoriei auto
de pe teritoriul ÎM “Parcul urban de autobuze”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 51
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
piotr secrieru
Telefonul de contact
069497414
Datele achizitiei
Data publicării
8 iun 2021, 17:16
Data ultimilor modificări
9 iun 2021, 11:59
Valoarea estimată (fără TVA)
841 858,77 MDL
Achizitii.md ID
21040564
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 51
Durata contractului
21 iun 2021 17:24 - 30 dec 2021 17:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparaţie a fasadei, pereți și tavanuri, cu montarea ferestrelor din PVC, în blocul spălătoriei auto de pe teritoriul ÎM “Parcul urban de autobuze” CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț fasade.pdf anunț fasade.pdf
tenderNotice
Anunț
8.06.21 17:24
documentatia_standard_lucrari.docx
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
8.06.21 17:24
declaratiebeneficiarul efectiv.doc
Documentele la ofertă
Declarație
8.06.21 17:24
duae.doc
Documentele la ofertă
Document unic de achiziție european
8.06.21 17:24

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vatel Prim

Preţul ofertei: 569 021,67 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

OLEMUS GRUP SRL

Preţul ofertei: 590 034 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Caves Grup SRL

Preţul ofertei: 772 270,97 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări