+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 07.06.2021 15:47
până la 24.06.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.06.2021 17:00
până la 29.06.2021 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 368 296,67 MDL
Perioada clarificărilor: 7 iun 2021, 15:47 - 24 iun 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 iun 2021, 17:00 - 29 iun 2021, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a unor încăperi tehnice din sediul BNM (subsolul cazangeriei)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
7 iun 2021, 15:34
Data ultimilor modificări
7 iun 2021, 15:47
Valoarea estimată (fără TVA)
368 296,67 MDL
Achizitii.md ID
21040485
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 iul 2021 15:38 - 31 dec 2021 15:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a unor încăperi tehnice din sediul BNM (subsolul cazangeriei) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
02_ anunt_de_participare (1).docx
tenderNotice
Anunț de participare
7.06.21 15:47
01_documentația de atribuire (2).docx
Documentele la ofertă
Documentație de atribuire
7.06.21 15:47
03_formular duae (1).doc
Documentele la ofertă
Formularul DUAE
7.06.21 15:47
Documentele lotului
01_documentația de atribuire (2).docx
Documentație de atribuire
7.06.21 15:47
03_formular duae (1).doc
Formular DUAE
7.06.21 15:47
02_ anunt_de_participare (1).docx
Anunț de participare
7.06.21 15:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CARNALS GRUP

Preţul ofertei: 227 660,85 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Caves Grup SRL

Preţul ofertei: 287 803,86 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

IM PRO EX 2005 SRL

Preţul ofertei: 331 567,16 MDL
Statut: în aşteptare
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări