+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 07.06.2021 15:47
până la 24.06.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.06.2021 17:00
până la 29.06.2021 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 666 665,83 MDL
Perioada clarificărilor: 7 iun 2021, 15:47 - 24 iun 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 iun 2021, 17:00 - 29 iun 2021, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație și de renovare a acoperișului garajului amplasat în curtea BNM
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
7 iun 2021, 15:34
Data ultimilor modificări
7 iun 2021, 15:47
Valoarea estimată (fără TVA)
666 665,83 MDL
Achizitii.md ID
21040485
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 iul 2021 15:38 - 31 dec 2021 15:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație și de renovare a acoperișului garajului amplasat în curtea BNM CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
02_ anunt_de_participare (1).docx
tenderNotice
Anunț de participare
7.06.21 15:47
01_documentația de atribuire (2).docx
Documentele la ofertă
Documentație de atribuire
7.06.21 15:47
03_formular duae (1).doc
Documentele la ofertă
Formularul DUAE
7.06.21 15:47
Documentele lotului
02_ anunt_de_participare (1).docx
Anunț de participare
7.06.21 15:47
01_documentația de atribuire (2).docx
Documentație de atribuire
7.06.21 15:47
03_formular duae (1).doc
Formularul DUAE
7.06.21 15:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Caves Grup SRL

Preţul ofertei: 553 452,91 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

CARNALS GRUP

Preţul ofertei: 605 127,89 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări