Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 750 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 iun 2021, 15:24 - 16 iun 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 iun 2021, 17:00 - 21 iun 2021, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Sigilii
Informația despre anulare
Motivul anulării
Ofertantul desemnat castigator nu poate livra bunurile în condițiile ofertate.
Data anulării
3 aug 2021, 11:42
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Coteț
Telefonul de contact
+37367497697
Datele achizitiei
Data publicării
7 iun 2021, 15:19
Data ultimilor modificări
3 aug 2021, 11:42
Achizitii.md ID
21040482
CPV
35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Sigilii
Buget: 750000.0 MDL
Anulată
Data:
8 iun 2021, 09:18
Subiectul întrebării:
Cantitate
Întrebare:
Buna ziua. In sistemul electronic, companiile trebuie sa indice pretul total pentru lot. Nu este clar, care este cantitatea pentru care trebuie sa fie inaintata oferta. Totodata, trebuie sa atasati un document cu logoul care trebuie imprimat pe sigiliu. Va multumim anticipat pentru clarificare.
Răspuns (8 iun 2021, 10:00):
Buna ziua, Prin prezenta, aducem la cunoștința Dumneavoastră, că operatorul economic în rubrica ,,prețul total pentru lot”, va indica prețul unitar per bucată, reieșind din cantitatea estimativă planificată de a fi achiziționată pentru perioada anului 2021. Referindu-ne în continuare la logoul care urmează a fi imprimat pe sigiliu, acesta se imprimă prin metoda laser la fel precum codul de bare și îl puteți găsi în lista documentelor atașate la prezenta procedură de achiziție.
Data:
8 iun 2021, 10:11
Subiectul întrebării:
Cantitate
Întrebare:
Buna ziua. operatorul economic trebuie sa indice , de exemplu, 1.3 lei in sistem, pentru o achizitie cu un buget de 750000 lei? Contractul se incheie pentru o anumita suma si cantitate. Pentru ce cantitate va fi incheia contractul? Dupa cum bine cunoastet, in contract nu pot fi indicate doua cantitati si doua sume totale. Reiesind din acest fapt, nu este clar de ce nu indicati o cantitate exacta in procedura de achizitie.
Răspuns (10 iun 2021, 11:12):
Bună ziua, Achiziția a fost creată în conformitate cu prevederile legislației în vigoare. Astfel operatorii economici care vor participa la procedură vor prezenta oferta financiară și de preț per bucată, luînd în calcul suma totală alocată pentru anul 2021, iar în formularul F3.1 se va indica suma prețului unitar pentru poziția din Anexa nr.1. În contractul de vinzare-cumparare va fi indicată suma bugetată și pretul de achizitie, ulterior pe parcursul anului în baza prețului contractat se vor face comenzi. Avînd în vedere specificul activității întreprinderii, nu putem ști exact ce cantitate de sigilii vom utiliza în procesul tehnologic. Totodată întreprinderea nu are posibilitatea de a ține stocuri la depozit.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.