1
Perioada de actualizare
de la 08.06.2021 11:09
până la 25.06.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.06.2021 12:00
până la 09.07.2021 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 iun 2021, 11:09 - 25 iun 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 iun 2021, 12:00 - 9 iul 2021, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de definitivare a Planului Urbanistic Zonal Centru (PUZ Centru)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 83
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ciburciu Tatiana
Telefonul de contact
069128288
Datele achizitiei
Data publicării
4 iun 2021, 20:45
Data ultimilor modificări
11 iun 2021, 16:12
Valoarea estimată (fără TVA)
2 500 000 MDL
Achizitii.md ID
21040434
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 83
Durata contractului
11 iul 2021 09:19 - 30 dec 2022 09:19
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de definitivare a Planului Urbanistic Zonal Centru (PUZ Centru) CPV: 71400000-2 - Servicii de urbanism şi de arhitectură peisagistică
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro-1.semnat-1.pdf declaratie_ro-1.semnat-1.pdf
Documentele la ofertă
Declarație
8.06.21 11:09
documentatia standard.semnat-1.pdf documentatia standard.semnat-1.pdf
Documentele la ofertă
Documentația de atribuire
8.06.21 11:09
duae.semnat-1.pdf duae.semnat-1.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
8.06.21 11:09
anunt de participare.semnat-1.pdf anunt de participare.semnat-1.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
8.06.21 11:09
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
11.06.21 16:12

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMP Chisinauproiect

Preţul ofertei: 2 862 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerinețlor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări