1
Perioada de actualizare
de la 04.06.2021 15:32
până la 10.06.2021 14:20
2
Propunerea ofertelor
de la 10.06.2021 14:20
până la 18.06.2021 14:20
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 007 815 MDL
Perioada clarificărilor: 4 iun 2021, 15:32 - 10 iun 2021, 14:20
Perioada de depunere a ofertelor: 10 iun 2021, 14:20 - 18 iun 2021, 14:20
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de construcție a Centrului sportiv multifunctional (3 stadioane- minifotbal, baschet și tenis)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), Str. M. Nincu, 126
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lupascu Simion
Telefonul de contact
068101202
Datele achizitiei
Data publicării
4 iun 2021, 14:52
Data ultimilor modificări
8 iun 2021, 14:20
Valoarea estimată (fără TVA)
1 007 815 MDL
Achizitii.md ID
21040423
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), Str. M. Nincu, 126
Durata contractului
21 iun 2021 14:58 - 31 dec 2021 15:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de construcție a Centrului sportiv multifunctional (3 stadioane- minifotbal, baschet și tenis) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt- stadioane.pdf anunt- stadioane.pdf
tenderNotice
4 file
4.06.21 15:32
Documentele lotului
cs- lot 1.pdf
6 file
4.06.21 15:32
duae.doc
17 file
4.06.21 15:32
documentatia_standard_lucrari.docx
41 file
4.06.21 15:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SCARTEH SRL

Preţul ofertei: 994 753 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta SRL „SCARTEH” cu valoarea de 1 156 779 lei, inclusiv TVA, a fost determinată drept cîştigătoare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

5AQ INVEST SRL

Preţul ofertei: 1 085 085,99 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări