1
Perioada de actualizare
de la 03.06.2021 18:26
până la 09.06.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.06.2021 09:00
până la 16.06.2021 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 119 167 MDL
Perioada clarificărilor: 3 iun 2021, 18:26 - 9 iun 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 iun 2021, 9:00 - 16 iun 2021, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Caietului de sarcini și Documentației standard
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
3 iun 2021, 18:18
Data ultimilor modificări
4 iun 2021, 9:51
Valoarea estimată (fără TVA)
119 167 MDL
Achizitii.md ID
21040382
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
21 iun 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
1.Lucrări de reparație (replanificare) a salonului în sală de operație, secția Ortopedie CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
2.doc. standart.docx
Documentele la ofertă
3.06.21 18:26
4.declaratie.doc
Documentele la ofertă
3.06.21 18:26
3.duae (new 26.11.20).doc
Documentele la ofertă
3.06.21 18:26

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Megacon Service

Preţul ofertei: 118 034,25 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări