+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 03.06.2021 14:14
până la 11.06.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.06.2021 10:00
până la 17.06.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 236 400 MDL
Perioada clarificărilor: 3 iun 2021, 14:14 - 11 iun 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 iun 2021, 10:00 - 17 iun 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reconstrucția sistemului de încălzire al Gimnaziului nr. 77 din or. Cricova, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2084, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, str. Chișinăului, 90
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Vartic
Telefonul de contact
022/430290
Datele achizitiei
Data publicării
3 iun 2021, 14:08
Data ultimilor modificări
3 iun 2021, 14:14
Valoarea estimată (fără TVA)
1 236 400 MDL
Achizitii.md ID
21040361
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2084, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, str. Chișinăului, 90
Durata contractului
24 iun 2021 14:11 - 31 dec 2021 14:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reconstrucția sistemului de încălzire al Gimnaziului nr. 77 din or. Cricova, mun. Chișinău CPV: 45331100-7 - Lucrări de instalare de echipamente de încălzire centrală
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_lucrari.semnat.pdf anunt_lucrari.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
3.06.21 14:14
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
Declarație privind confirmarea identității
3.06.21 14:14
caiet_de_sarcini.semnat.pdf caiet_de_sarcini.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
3.06.21 14:14
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
DUAE
3.06.21 14:14
documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
3.06.21 14:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Fabianca

Preţul ofertei: 742 792,39 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A acumulat punctajul maxim în urma aplicării criteriului de atribuire ”cel mai bun raport calitate-preț”
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

''Eurogrupstim'' SRL

Preţul ofertei: 910 827,35 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Cebascom

Preţul ofertei: 968 575,06 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Climacomfort SRL

Preţul ofertei: 982 634,46 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări