1
Perioada de actualizare
de la 02.06.2021 18:33
până la 07.06.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.06.2021 09:00
până la 10.06.2021 15:00
3
Licitaţie
de la 11.06.2021 12:00
până la 11.06.2021 12:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 26 664 MDL
Perioada clarificărilor: 2 iun 2021, 18:33 - 7 iun 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 iun 2021, 9:00 - 10 iun 2021, 15:00
Începutul licitației: 11 iun 2021, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Livrarea (iulie – decembrie 2021)- 2/săptămână. Luni - Vineri/ 08:00-15:00. zilele vor fi expres prevăzute la momentul încheierii contractului de achiziție publică.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina MĂMĂLIGĂ
Telefonul de contact
+37367412255
Datele achizitiei
Data publicării
2 iun 2021, 17:18
Data ultimilor modificări
4 iun 2021, 15:07
Valoarea estimată (fără TVA)
26 664 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
266,64 MDL
Achizitii.md ID
21040326
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Durata contractului
1 iul 2021 03:00 - 30 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pește congelat “HEC (Hupsi)” CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 850.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro.doc
Documentele la ofertă
2.06.21 18:33
fda.semnat.pdf fda.semnat.pdf
Documentele la ofertă
4.06.21 15:07
anunt_de_participare produse alimentare pentru sem ii g.docx
Documentele la ofertă
4.06.21 15:07
documentatia_standard_cop produse alim ii.docx
Documentele la ofertă
4.06.21 15:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Viocris-Impex

Preţul ofertei: 26 825,08 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Se consideră conformă cerinţelor oferta depusă, deoarece corespunde criteriului de atribuire aplicat: prețul cel mai scăzut per lot, corespunde tuturor termenilor, condiţiilor, specificaţiilor din documentele de atribuire, neavând abateri esenţiale.
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Telemar

Preţul ofertei: 26 945 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 33 201 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări