1
Perioada de actualizare
de la 01.06.2021 15:45
până la 05.06.2021 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.06.2021 16:00
până la 10.06.2021 10:00
3
Licitaţie
11.06.2021 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 260 000 MDL
Perioada clarificărilor: 1 iun 2021, 15:45 - 5 iun 2021, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 iun 2021, 16:00 - 10 iun 2021, 10:00
Începutul licitației: 11 iun 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Consolă de comandă pentru Angiograful Innova IGS 520, model: FRU Omega Smart Box Refresh (pn:5413431). Instalarea, testarea și darea în exploatare inclusă în preț. Termen de garanție min. 12 luni. Piese restabilite nu se admit.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, srt. N. Testemițanu 29/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ina Cojocaru
Telefonul de contact
+37322256080
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
1 iun 2021, 15:45
Valoarea estimată (fără TVA)
260 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 600 MDL
Achizitii.md ID
21040278
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Testemitanu 29/1
Durata contractului
17 iun 2021 03:00 - 30 iun 2021 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Consolă de comandă pentru Angiograful Innova IGS 520, model: FRU Omega Smart Box Refresh (pn:5413431). Instalarea, testarea și darea în exploatare inclusă în preț. Termen de garanție min. 12 luni. Piese restabilite nu se admit. CPV: 31700000-3 - Accesorii electronice, electromecanice şi electrotehnice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
DUAE
Specificaţie tehnică
Duae
1.06.21 15:45
anunt_de_participare
Specificaţie tehnică
Anunț
1.06.21 15:45
doc de licitatie (2)
Specificaţie tehnică
Documentatie
1.06.21 15:45

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

INTERMED

Preţul ofertei: 268 533,34 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări