+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 01.06.2021 13:34
până la 03.06.2021 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.06.2021 15:00
până la 07.06.2021 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 43 171 MDL
Perioada clarificărilor: 1 iun 2021, 13:34 - 3 iun 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 iun 2021, 15:00 - 7 iun 2021, 16:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Materiale de vizibilitate pentru necesitățile proiectului ”Collaborative Entrepreneurial Education”, Acronim CEE, cod proiect 2SOFT/1.1./1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Esenia Turchin
Telefonul de contact
+37378809708
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
1 iun 2021, 13:34
Data ultimilor modificări
1 iun 2021, 13:34
Achizitii.md ID
21040260
CPV
22400000-4 - Timbre, carnete de cecuri, bancnote, acţiuni, materiale publicitare, cataloage şi manuale
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
formulare.docx
Documentele la ofertă
Formulare
1.06.21 13:34
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
1.06.21 13:34
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".