Achiziţie publică
21040243
Analizator TOC
1
Perioada de actualizare
de la 02.06.2021 11:36
până la 01.08.2021 15:09
până la 01.08.2021 15:09
2
Propunerea ofertelor
de la 01.08.2021 15:09
până la 15.08.2021 16:09
până la 15.08.2021 16:09
3
Licitaţie
16.08.2021 13:32
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
666 666,67 MDL
Perioada clarificărilor:
2 iun 2021, 11:36 - 1 aug 2021, 15:09
Perioada de depunere a ofertelor:
1 aug 2021, 15:09 - 15 aug 2021, 16:09
Începutul licitației:
16 aug 2021, 13:32
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
I. Criterii Tehnice:
Destinația: Pentru verificarea carbonului organic și anorganic în probe lichide
domeniul de măsurare:
• TC, TOC şi NPOC de la 0 până la 30000 mg/L;
• IC între de la 0 până la 35000 mg/L;
• limită de detecţie: minim 4 ppb (TC, IC, TOC, NPOC);
• acurateţea măsurătorii: minim CV 1,5%;
• timpul de măsurare: minim cca. 3 min. atât pentru TC cât şi pentru IC;
• dimensiuni suspensii:maxim 0,75 mm în diametru
• volumul de probă: minim de la 10 până la 2000 mcl;
• diluţie automată:factor de diluţie automat de la 2până la 50;
Parametri de lucru:
• metoda de măsurare: oxidare catalitică performantă cu temperatura de combustie de cel mult 700oC sau mai mica;
• detecţie: minim NDIR pentru carbon;
• tipuri de analiză incluse: minim TOC, IC, NPOC, TN, TC, TC+TN, NPOC+TN, TOC+TN;
• posibilitatea de a determina TN (cu accesoriu opțional);
• posibilitatea de a măsura probe solide (cu accesoriu opțional);
• modul de operare: control din computer și standalone;
• modul de injecţie: automat;
• modul de diluţie: manuală şi/sau procesare automată, în funcţie de calibrare;
• microprocesorul cu ecran incorporat si computer cu ajutorul softului, specificație obligatorie;
• Soft ce permite controlul tuturor accesoriilor ce se pot conecta la analizor şi să fie conform cu normele de securitate FDA 21 CFR Part 11;
• softul ce calculează indicii statistici corespunzători minim SD, RSD, CV sau mai mulți, din injectări multiple din aceeaşi probă iar probele care nu se încadrează în limitele specificate de utilizator sa fie excluse automat;
• după terminarea probelor analizorul să reducă treptat temperatura cuptorului, să oprească gazul purtător şi să se decupleze automat de la reţeaua electrică;
• realizarea curbelor de calibrare cu standarde externe pentru minim TC, IC, NPOC, POC şi TN atât pentru probe lichide cât şi pentru probe solide;
• analizele de NPOC şi TN să se realizeze dintr-o singură injecţie din aceeaşi probă;
• detecţia de carbon să fie realizată de un detector NDIR;
• debitele de gaz la detectorul NDIR să fie controlate automat;
• controlul automat a proceselor de diluţie sau de mărire a cantităţii injectate;
• efectuarea calculului statistic, grade diferite de securitate funcție de utilizator/parola, salvarea datelor in baza de date, export analize în fișiere calcul tabelar.
Autosampler:
• minim 90 fiole de 24 ml;
• cu agitator magnetic pentru locul de analiză şi următoarele 2 probe;
• dimensiuni suspensii: maxim 0,75 mm în diametru;
Setul la livrare trebuie sa includă:
- Analizatorul TOC - 1 unitate
- Filtru catalitic pentru curățarea gazului purtator-1 unitate
- Set de tuburi pentru conectarea gazului purtator-1 unitate
- Autosampler-1 unitate
- Vialuri cu capac -100 unitate
- Compresor fără ulei cu reductor și filtru-1 unitate
- PC cu Windows Professional 10 x 64 și printer laser JET cu 2 cartușe deservite pe teritoriul RM - 1 set
Parametrii rețelei electrice: 220 v, 50 Hz
Anul de producere: 2021
II. Certificare:
1.Declaraţie de conformitate CE/SM şi/sau Certificat de conformitate CE/SM.
2. Confirmarea prezentării documentației de validare a funcționalității dispozitivului conform standardelor IQ /OQ/PQ în 5 zile din data instalării și punerii în funcțiune.
3.Confirmarea prezentării certificatului de verificare periodică (inițială) pentru fiecare dispozitiv la livrare.
4.Confirmarea privind prezentarea la livrare a copiilor manualului de deservire or servis manual, diagrama electronica, pașapoartelor tehnice, inclusiv descrierea părților tehnice și componente a dispozitivului, autorizat de producător pentru fiecare dispozitiv.
5. Confirmarea privind instalarea și punerea în funcțiune gratuită a dispozitivelor medicale, în termen de 2 zile lucrătoare din data livrării.
6. Confirmarea privind oferirea gratuită a Procedurilor standard de operare în activitatea dispozitivului medical (în limba română) și instruirea în baza acestora corespunzătoare a personalului implicat în operarea dispozitivului medical, asigurat de operatorul economic câștigător, pe parcursul a 5 zile lucrătoare din momentul punerii în funcțiune a dispozitivului.
7.Confirmarea privind asigurarea gratuită a funcționalității, mentenanței, reparației dispozitivelor medicale pe toată perioada de garanție
8. Confirmarea a unei perioade de garanție nu mai mică de 36 luni din data instalării și punerii în funcțiune.
Destinația: Pentru verificarea carbonului organic și anorganic în probe lichide
domeniul de măsurare:
• TC, TOC şi NPOC de la 0 până la 30000 mg/L;
• IC între de la 0 până la 35000 mg/L;
• limită de detecţie: minim 4 ppb (TC, IC, TOC, NPOC);
• acurateţea măsurătorii: minim CV 1,5%;
• timpul de măsurare: minim cca. 3 min. atât pentru TC cât şi pentru IC;
• dimensiuni suspensii:maxim 0,75 mm în diametru
• volumul de probă: minim de la 10 până la 2000 mcl;
• diluţie automată:factor de diluţie automat de la 2până la 50;
Parametri de lucru:
• metoda de măsurare: oxidare catalitică performantă cu temperatura de combustie de cel mult 700oC sau mai mica;
• detecţie: minim NDIR pentru carbon;
• tipuri de analiză incluse: minim TOC, IC, NPOC, TN, TC, TC+TN, NPOC+TN, TOC+TN;
• posibilitatea de a determina TN (cu accesoriu opțional);
• posibilitatea de a măsura probe solide (cu accesoriu opțional);
• modul de operare: control din computer și standalone;
• modul de injecţie: automat;
• modul de diluţie: manuală şi/sau procesare automată, în funcţie de calibrare;
• microprocesorul cu ecran incorporat si computer cu ajutorul softului, specificație obligatorie;
• Soft ce permite controlul tuturor accesoriilor ce se pot conecta la analizor şi să fie conform cu normele de securitate FDA 21 CFR Part 11;
• softul ce calculează indicii statistici corespunzători minim SD, RSD, CV sau mai mulți, din injectări multiple din aceeaşi probă iar probele care nu se încadrează în limitele specificate de utilizator sa fie excluse automat;
• după terminarea probelor analizorul să reducă treptat temperatura cuptorului, să oprească gazul purtător şi să se decupleze automat de la reţeaua electrică;
• realizarea curbelor de calibrare cu standarde externe pentru minim TC, IC, NPOC, POC şi TN atât pentru probe lichide cât şi pentru probe solide;
• analizele de NPOC şi TN să se realizeze dintr-o singură injecţie din aceeaşi probă;
• detecţia de carbon să fie realizată de un detector NDIR;
• debitele de gaz la detectorul NDIR să fie controlate automat;
• controlul automat a proceselor de diluţie sau de mărire a cantităţii injectate;
• efectuarea calculului statistic, grade diferite de securitate funcție de utilizator/parola, salvarea datelor in baza de date, export analize în fișiere calcul tabelar.
Autosampler:
• minim 90 fiole de 24 ml;
• cu agitator magnetic pentru locul de analiză şi următoarele 2 probe;
• dimensiuni suspensii: maxim 0,75 mm în diametru;
Setul la livrare trebuie sa includă:
- Analizatorul TOC - 1 unitate
- Filtru catalitic pentru curățarea gazului purtator-1 unitate
- Set de tuburi pentru conectarea gazului purtator-1 unitate
- Autosampler-1 unitate
- Vialuri cu capac -100 unitate
- Compresor fără ulei cu reductor și filtru-1 unitate
- PC cu Windows Professional 10 x 64 și printer laser JET cu 2 cartușe deservite pe teritoriul RM - 1 set
Parametrii rețelei electrice: 220 v, 50 Hz
Anul de producere: 2021
II. Certificare:
1.Declaraţie de conformitate CE/SM şi/sau Certificat de conformitate CE/SM.
2. Confirmarea prezentării documentației de validare a funcționalității dispozitivului conform standardelor IQ /OQ/PQ în 5 zile din data instalării și punerii în funcțiune.
3.Confirmarea prezentării certificatului de verificare periodică (inițială) pentru fiecare dispozitiv la livrare.
4.Confirmarea privind prezentarea la livrare a copiilor manualului de deservire or servis manual, diagrama electronica, pașapoartelor tehnice, inclusiv descrierea părților tehnice și componente a dispozitivului, autorizat de producător pentru fiecare dispozitiv.
5. Confirmarea privind instalarea și punerea în funcțiune gratuită a dispozitivelor medicale, în termen de 2 zile lucrătoare din data livrării.
6. Confirmarea privind oferirea gratuită a Procedurilor standard de operare în activitatea dispozitivului medical (în limba română) și instruirea în baza acestora corespunzătoare a personalului implicat în operarea dispozitivului medical, asigurat de operatorul economic câștigător, pe parcursul a 5 zile lucrătoare din momentul punerii în funcțiune a dispozitivului.
7.Confirmarea privind asigurarea gratuită a funcționalității, mentenanței, reparației dispozitivelor medicale pe toată perioada de garanție
8. Confirmarea a unei perioade de garanție nu mai mică de 36 luni din data instalării și punerii în funcțiune.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
1 iun 2021, 10:42
Data ultimilor modificări
30 iul 2021, 15:09
Valoarea estimată (fără TVA)
666 666,67 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
6 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21040243
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Durata contractului
18 aug 2021 08:00 - 31 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare dispozitive medicale pentru realizarea controlului de calitate a condițiilor de producere preparate din sânge și a produselor finale pentru anul 2021.pdf
anunț de participare dispozitive medicale pentru realizarea controlului de calitate a condițiilor de producere preparate din sânge și a produselor finale pentru anul 2021.pdf
Documentele la ofertă
2.06.21 11:36
documentaţia standard dispozitive medicale pentru realizarea controlului de calitate a condițiilor de producere preparate din sânge și a produselor finale pentru anul 2021.pdf
documentaţia standard dispozitive medicale pentru realizarea controlului de calitate a condițiilor de producere preparate din sânge și a produselor finale pentru anul 2021.pdf
Documentele la ofertă
4.06.21 14:34
scr clarificari dispozitive lcc.pdf
scr clarificari dispozitive lcc.pdf
Documentele la ofertă
4.06.21 15:48
scr clarificari dispozitive lcc 3.pdf
scr clarificari dispozitive lcc 3.pdf
Documentele la ofertă
30.07.21 08:31
scr clarificari dispozitive lcc 2.pdf
scr clarificari dispozitive lcc 2.pdf
Documentele la ofertă
30.07.21 08:31
scr clarificari dispozitive lcc 4.pdf
scr clarificari dispozitive lcc 4.pdf
Documentele la ofertă
30.07.21 15:09
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
ICS Nitech SRL
Preţul ofertei:
666 600 MDL
Statut:
Învingător
Centrul Național de Transfuzie a Sângelui vă informează că în urma Licitației deschise nr. ocds-b3wdp1-MD-1622533414564 pentru achiziționarea Dispozitivelor medicale pentru realizarea controlului de calitate a condițiilor de producere preparate din sânge și a produselor finale pentru anul 2021 și evaluării ofertelor prezentate de către participanți, prin decizia Grupului de lucru responsabil de achiziții al Centrului Național de Transfuzie a Sângelui nr. ocds-b3wdp1-MD-1622533414564/001 din 22.09.2021, s-a decis a desemna câștigătoare ofertele după cum urmează:
Nr. Lot Denumirea
operatorului economic Cantitate
și unitate de măsură Prețul total
(fără TVA) Prețul total
(inclusiv TVA)
2 SRL DataControl 1 buc. 888 000,00 1 065 600,00
3 SRL Nitech 2 buc. 276 600,00 331 920,00
5 SRL Nitech 1 buc. 36 120,00 43 344,00
7 SRL Ecochimie 2 buc. 28 400,00 34 080,00
9 SRL Nitech 1 buc. 666 600,00 799 920,00
Totodată, grupul de lucru responsabil de achiziții a constatat că ofertele operatorilor economici sunt neconforme, fiind descalificați și anume:
1. SRL ECHIPAMED-PLUS pentru lotul nr. 1 Analizator hematologic: a înaintat oferta cu suma de 2440000,00 lei fără TVA, ceea ce depășește cu 813,33% valoarea estimată de către autoritatea contractantă, respectiv a fost descalificat în temeiul lit. d) alin. (1) art. 71 al Legii nr. 131 din 3 iulie 2015 privind achizițiile publice: – depăşesc cu 30% valoarea estimată a achiziţiei, calculată conform prezentei legi.
2. DAC-SpectroMed SRL pentru lotul nr. 1 Analizator hematologic: nu a prezentat/confirmat toate cerințele tehnice solicitate de autoritatea contractantă impuse prin documentația standard, respectiv oferta este neconformă.
3. SRL Sanmedico pentru lotul nr. 4 Coagulometru, în oferta înaintată, la capitolul cerințe tehnice a dispozitivului medical ofertat s-a stabilit că nu poate asigura efectuarea analizei/măsurării pentru depistarea Factorul Von Willebrand, fapt confirmat prin răspunsul nr. 94 din 13.09.2021 emis de către operatorul economic.
În baza art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 cu privire la „achizițiile publice”, toți operatorii economici care au participat la procedura de achiziție sunt în drept a solicita informații cu privire la decizia grupului de lucru.
23.09.21 08:00
Motivul: Centrul Național de Transfuzie a Sângelui vă informează că în urma Licitației deschise nr. ocds-b3wdp1-MD-1622533414564 pentru achiziționarea Dispozitivelor medicale pentru realizarea controlului de calitate a condițiilor de producere preparate din sânge și a produselor finale pentru anul 2021 și evaluării ofertelor prezentate de către participanți, prin decizia Grupului de lucru responsabil de achiziții al Centrului Național de Transfuzie a Sângelui nr. ocds-b3wdp1-MD-1622533414564/001 din 22.09.2021, s-a decis a desemna câștigătoare ofertele după cum urmează:
Nr. Lot Denumirea
operatorului economic Cantitate
și unitate de măsură Prețul total
(fără TVA) Prețul total
(inclusiv TVA)
2 SRL DataControl 1 buc. 888 000,00 1 065 600,00
3 SRL Nitech 2 buc. 276 600,00 331 920,00
5 SRL Nitech 1 buc. 36 120,00 43 344,00
7 SRL Ecochimie 2 buc. 28 400,00 34 080,00
9 SRL Nitech 1 buc. 666 600,00 799 920,00
Totodată, grupul de lucru responsabil de achiziții a constatat că ofertele operatorilor economici sunt neconforme, fiind descalificați și anume:
1. SRL ECHIPAMED-PLUS pentru lotul nr. 1 Analizator hematologic: a înaintat oferta cu suma de 2440000,00 lei fără TVA, ceea ce depășește cu 813,33% valoarea estimată de către autoritatea contractantă, respectiv a fost descalificat în temeiul lit. d) alin. (1) art. 71 al Legii nr. 131 din 3 iulie 2015 privind achizițiile publice: – depăşesc cu 30% valoarea estimată a achiziţiei, calculată conform prezentei legi.
2. DAC-SpectroMed SRL pentru lotul nr. 1 Analizator hematologic: nu a prezentat/confirmat toate cerințele tehnice solicitate de autoritatea contractantă impuse prin documentația standard, respectiv oferta este neconformă.
3. SRL Sanmedico pentru lotul nr. 4 Coagulometru, în oferta înaintată, la capitolul cerințe tehnice a dispozitivului medical ofertat s-a stabilit că nu poate asigura efectuarea analizei/măsurării pentru depistarea Factorul Von Willebrand, fapt confirmat prin răspunsul nr. 94 din 13.09.2021 emis de către operatorul economic.
În baza art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 cu privire la „achizițiile publice”, toți operatorii economici care au participat la procedura de achiziție sunt în drept a solicita informații cu privire la decizia grupului de lucru.
Documentele de calificare
decizie ld dispozitivele medicale pentru realizarea controlului de calitate a condițiilor de producere preparate din sânge și a produselor finale pentru anul 2021.pdf
decizie ld dispozitivele medicale pentru realizarea controlului de calitate a condițiilor de producere preparate din sânge și a produselor finale pentru anul 2021.pdf
ID: 5444684a-c834-4349-8683-a447bf8e5a80
Raport de evaluare
23.09.21 08:00
Documentele depuse cu oferta
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.08.21 08:55
Data deschiderii:
16.08.21 15:05
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.08.21 08:55
Data deschiderii:
16.08.21 15:05
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.08.21 08:55
Data deschiderii:
16.08.21 15:05
9_5_inolab-7000-series.semnat.pdf
9_5_inolab-7000-series.semnat.pdf
ID: 519a474f-ac07-4326-b532-349efbb133d2
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.08.21 08:55
Data deschiderii:
16.08.21 15:05
8_5_inolab cond 7310.semnat.pdf
8_5_inolab cond 7310.semnat.pdf
ID: 57af381e-d38e-49f1-ba64-e6bf25e86b7c
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.08.21 08:55
Data deschiderii:
16.08.21 15:05
9_7_as 220.r2 plus.semnat.pdf
9_7_as 220.r2 plus.semnat.pdf
ID: 70ee7a55-c0e4-495a-9774-3da86cb199c7
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.08.21 08:55
Data deschiderii:
16.08.21 15:05
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.08.21 08:55
Data deschiderii:
16.08.21 15:05
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.08.21 08:55
Data deschiderii:
16.08.21 15:05
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.08.21 08:55
Data deschiderii:
16.08.21 15:05
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.08.21 08:55
Data deschiderii:
16.08.21 15:05
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.08.21 08:55
Data deschiderii:
16.08.21 15:05
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.08.21 08:54
Data deschiderii:
16.08.21 15:05
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.08.21 08:55
Data deschiderii:
16.08.21 15:05
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
15.08.21 08:55
Data deschiderii:
16.08.21 15:05
5_specificaţii tehnice.semnat.pdf
5_specificaţii tehnice.semnat.pdf
ID: 7ca3f649-4561-49b6-9d99-b6188db98fda
Propunere financiară
Data încărcării:
15.08.21 08:55
Data deschiderii:
17.08.21 11:52
2_garantie bancara.semnat.pdf
2_garantie bancara.semnat.pdf
ID: 9af649ee-be12-41ae-8594-9f0cd5629678
Propunere financiară
Data încărcării:
15.08.21 08:55
Data deschiderii:
17.08.21 11:52
1_f 3.1 cnts_15.08.2021.semnat.pdf
1_f 3.1 cnts_15.08.2021.semnat.pdf
ID: be844cae-2d7a-49e6-83dc-dc87d6c21181
Propunere financiară
Data încărcării:
15.08.21 08:55
Data deschiderii:
17.08.21 11:52
6_specificații de preț.semnat.pdf
6_specificații de preț.semnat.pdf
ID: f77201bf-ec5d-4d19-9695-671469ff437f
Propunere financiară
Data încărcării:
15.08.21 08:55
Data deschiderii:
17.08.21 11:52
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK