1
Perioada de actualizare
de la 01.06.2021 10:17
până la 07.06.2021 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.06.2021 15:00
până la 11.06.2021 15:00
3
Licitaţie
de la 14.06.2021 15:00
până la 14.06.2021 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 70 833,33 MDL
Perioada clarificărilor: 1 iun 2021, 10:17 - 7 iun 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 iun 2021, 15:00 - 11 iun 2021, 15:00
Începutul licitației: 14 iun 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziționarea rechizitelor de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Demian
Telefonul de contact
061115598
Datele achizitiei
Data publicării
1 iun 2021, 10:09
Data ultimilor modificări
4 iun 2021, 9:14
Valoarea estimată (fără TVA)
70 833,33 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
708,33 MDL
Achizitii.md ID
21040239
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Durata contractului
14 iun 2021 10:16 - 31 dec 2021 10:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea rechizitelor de birou CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatie standard.docx
Documentele la ofertă
Documentația Standard-word
1.06.21 10:17
caiet de sarcini final.signed.pdf caiet de sarcini final.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
1.06.21 10:17
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
1.06.21 10:17
documentatie standard.signed.pdf documentatie standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația Standard-pdf
1.06.21 10:17

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 49 305,35 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Urmare a evaluării ofertelor prezentate, în corespundere cu procedura licitației electronice, ce presupune prioritizarea după criteriul ,,prețul cel mai scăzut”, la oferta înaintată de către agentul economic „Crafti Business SRL” S.R.L. nu au fost stabilite abateri și propunerea înaintată este în corelație cu specificația tehnică solicitată de autoritatea contractată, mostrele prezentate coincid.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 54 550 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

BIROLUX-MT

Preţul ofertei: 54 565,33 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Achiziționarea rechizitelor de birou
Data:
4 iun 2021, 09:14
Subiectul întrebării:
Lotul 17 Clipsa cu clama nichelata
Întrebare:
in specificatia deplina solicitata este indecat 12 buc/ set va trebuie 20 buc sau 20 seturi?
Răspuns (4 iun 2021, 09:31):
Bună ziua, 20 seturi a câte12 bucăți per set.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări