+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 31.05.2021 11:03
până la 04.06.2021 11:20
2
Propunerea ofertelor
de la 04.06.2021 11:20
până la 14.06.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 691 016 MDL
Perioada clarificărilor: 31 mai 2021, 11:03 - 4 iun 2021, 11:20
Perioada de depunere a ofertelor: 4 iun 2021, 11:20 - 14 iun 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a încăperilor PAMU Dragănești conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Peștereanu Nina
Telefonul de contact
+37322025907
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
31 mai 2021, 11:03
Valoarea estimată (fără TVA)
691 016 MDL
Achizitii.md ID
21040201
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, PAMU Dragănești, satul Dragănești
Durata contractului
28 iun 2021 03:00 - 1 sept 2021 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a încăperilor PAMU Dragănești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia standard
Specificaţie tehnică
-
31.05.21 11:03
Anunt de participare
Specificaţie tehnică
-
31.05.21 11:03
DUAE
Specificaţie tehnică
-
31.05.21 11:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL CLEMANTIN

Preţul ofertei: 526 735,80 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

GREEN ENGINEERING SRL

Preţul ofertei: 562 686 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări