1
Perioada de actualizare
de la 30.05.2021 09:31
până la 03.06.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.06.2021 10:00
până la 11.06.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 405 316 MDL
Perioada clarificărilor: 30 mai 2021, 9:31 - 3 iun 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 iun 2021, 10:00 - 11 iun 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a acoperișului blocului administrativ IMSP CNAMUP, str. C. Vârnav, 16, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Peștereanu Nina
Telefonul de contact
+37322025907
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
2 iun 2021, 16:12
Valoarea estimată (fără TVA)
405 316 MDL
Achizitii.md ID
21040181
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, IMSP CNAMUP, str. C. Vârnav, 16, mun. Chișinău
Durata contractului
21 iun 2021 03:00 - 26 iul 2021 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a acoperișului blocului administrativ IMSP CNAMUP, str. C. Vârnav, 16, mun. Chișinău CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia standard
Specificaţie tehnică
-
30.05.21 09:31
Anunt de participare
Specificaţie tehnică
-
30.05.21 09:31
DUAE
Specificaţie tehnică
-
30.05.21 09:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Profmontajcons SRL

Preţul ofertei: 267 432,86 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"CONSTR-IL-COMP"

Preţul ofertei: 300 939,53 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Lucrări de reparație a acoperișului blocului administrativ IMSP CNAMUP, str. C. Vârnav, 16, mun. Chișinău
Data:
2 iun 2021, 16:12
Subiectul întrebării:
caiet de sarcina
Întrebare:
publicati va rog caiet de sarcina
Răspuns (3 iun 2021, 07:59):
Buna ziua. Caietul de sarcini este în Capitolul IV din Documentația standard.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări