+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 29.05.2021 23:23
până la 03.06.2021 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.06.2021 00:00
până la 09.06.2021 00:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 466 658,33 MDL
Perioada clarificărilor: 29 mai 2021, 23:23 - 3 iun 2021, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 iun 2021, 0:00 - 9 iun 2021, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparatie în cadrul IPLT ”Liviu Deleanu” din. str. Liviu Deleanu 5/4, or.
Chisinau
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2071, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Liviu Deleanu 5/4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gherman Ala Ala
Telefonul de contact
022516373
Datele achizitiei
Data publicării
29 mai 2021, 23:16
Data ultimilor modificări
31 mai 2021, 21:28
Valoarea estimată (fără TVA)
1 466 658,33 MDL
Achizitii.md ID
21040178
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2071, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Liviu Deleanu 5/4
Durata contractului
9 iun 2021 08:00 - 31 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparatie în cadrul IPLT ”Liviu Deleanu” din. str. Liviu Deleanu 5/4, or. Chisinau CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
29.05.21 23:23
l.deleanu caiet de sarcini.pdf l.deleanu caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
29.05.21 23:23
doc standard lucrari.pdf doc standard lucrari.pdf
Documentele la ofertă
29.05.21 23:23
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DSI Construct Grup SRL

Preţul ofertei: 1 226 163,08 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cel mai mic pret
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL"Galicus"

Preţul ofertei: 1 749 596,63 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări