1
Perioada de actualizare
de la 28.05.2021 14:14
până la 08.06.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.06.2021 10:00
până la 21.06.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 445 594,03 MDL
Perioada clarificărilor: 28 mai 2021, 14:14 - 8 iun 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 iun 2021, 10:00 - 21 iun 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație curente în cadrul Centrului Medicilor de Familie nr.11 (str. P. Rareș 32) mun. Chișunău, al IMSP AMT Rîșcani
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Cenușa
Telefonul de contact
+37367146681
Datele achizitiei
Data publicării
28 mai 2021, 13:48
Data ultimilor modificări
28 mai 2021, 14:14
Valoarea estimată (fără TVA)
445 594,03 MDL
Achizitii.md ID
21040155
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11
Durata contractului
1 iul 2021 13:55 - 31 dec 2021 13:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație curente în cadrul Centrului Medicilor de Familie nr.11 (str. P. Rareș 32) mun. Chișunău, al IMSP AMT Rîșcani (conform volumului din caietul de sarcini) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Fabianca

Preţul ofertei: 269 994,48 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Pentru incarcarea actelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

VSN CONS SRL

Preţul ofertei: 454 987,07 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări