Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21040106
1
Perioada de actualizare
de la
27.05.2021 16:25
până la 03.06.2021 10:00
până la 03.06.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
03.06.2021 10:00
până la 09.06.2021 09:30
până la 09.06.2021 09:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
727 834,15 MDL
Perioada clarificărilor:
27 mai 2021, 16:25 - 3 iun 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
3 iun 2021, 10:00 - 9 iun 2021, 9:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparaţii şi reprofilare, curățire laterală a drumurilor, amenajarea mecanizata a imbracamintei rutiere din piatra, săpături mecanice a rigolelor și alte lucrări conform caietului de sarcini.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5914, MOLDOVA, Făleşti, s.Călugăr, sat Calugar rn Falesti
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
27 mai 2021, 16:25
Data ultimilor modificări
31 mai 2021, 17:36
Achizitii.md ID
21040106
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparaţie şi întreţinere a drumurilor în com.Călugăr, rn Făleşti
Buget: 727834.15 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_redactata.signed.pdf
anunt_de_participare_redactata.signed.pdf
tenderNotice
Anunţ / invitaţie de participare
27.05.21 16:25
documentatia_standard_lucrari (2).doc
Documentele la ofertă
Documentaţie standard pentru lucrări.
27.05.21 16:25
caiet de sarcini 2021.signed.pdf
caiet de sarcini 2021.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini /specificaţii tehnice.
27.05.21 16:25
fisa de date a achizitiei.signed.pdf
fisa de date a achizitiei.signed.pdf
Documentele la ofertă
Fişa de date a achiziţiei.
27.05.21 16:25
Data:
31 mai 2021, 17:36
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
publicati va rog rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei pentru oferta
Răspuns (1 iun 2021, 10:29):
In conformitate cu pct. 4.2 din Fisa de date a achizitiei, autoritatea contractanta accepta forma de garantie pentru oferta - scrisoare emisă de o bancă comercială, conform formularului F3.2 din secţiunea a 3-a – Formulare pentru depunerea ofertei Garantie pentru oferta, (pentru indicarea rechizitelor bancare in scrisoarea de garantie pentru oferta, la solictarea bancii se va indica urmatoarele rechizite: cf-1007601002197, MD23TRPDAL312120I10593AB ,Trezoreria Regionala Nord).
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK