1
Perioada de actualizare
de la 27.05.2021 16:25
până la 03.06.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.06.2021 10:00
până la 09.06.2021 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 727 834,15 MDL
Perioada clarificărilor: 27 mai 2021, 16:25 - 3 iun 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 iun 2021, 10:00 - 9 iun 2021, 9:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparaţii şi reprofilare, curățire laterală a drumurilor, amenajarea mecanizata a imbracamintei rutiere din piatra, săpături mecanice a rigolelor și alte lucrări conform caietului de sarcini.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5914, MOLDOVA, Făleşti, s.Călugăr, sat Calugar rn Falesti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sofroni Irina
Telefonul de contact
025979261
Datele achizitiei
Data publicării
27 mai 2021, 16:25
Data ultimilor modificări
31 mai 2021, 17:36
Achizitii.md ID
21040106
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_redactata.signed.pdf anunt_de_participare_redactata.signed.pdf
tenderNotice
Anunţ / invitaţie de participare
27.05.21 16:25
documentatia_standard_lucrari (2).doc
Documentele la ofertă
Documentaţie standard pentru lucrări.
27.05.21 16:25
caiet de sarcini 2021.signed.pdf caiet de sarcini 2021.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini /specificaţii tehnice.
27.05.21 16:25
fisa de date a achizitiei.signed.pdf fisa de date a achizitiei.signed.pdf
Documentele la ofertă
Fişa de date a achiziţiei.
27.05.21 16:25
duae_ro.doc
Documentele la ofertă
Document Unic de Achiziţie European.
27.05.21 16:25
Data:
31 mai 2021, 17:36
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
publicati va rog rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei pentru oferta
Răspuns (1 iun 2021, 10:29):
In conformitate cu pct. 4.2 din Fisa de date a achizitiei, autoritatea contractanta accepta forma de garantie pentru oferta - scrisoare emisă de o bancă comercială, conform formularului F3.2 din secţiunea a 3-a – Formulare pentru depunerea ofertei Garantie pentru oferta, (pentru indicarea rechizitelor bancare in scrisoarea de garantie pentru oferta, la solictarea bancii se va indica urmatoarele rechizite: cf-1007601002197, MD23TRPDAL312120I10593AB ,Trezoreria Regionala Nord).
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".