+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 27.05.2021 12:34
până la 07.06.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.06.2021 11:00
până la 14.06.2021 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 11 250 MDL
Perioada clarificărilor: 27 mai 2021, 12:34 - 7 iun 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 iun 2021, 11:00 - 14 iun 2021, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Calitativi fără semne de alterare. Livrarea: 3ori/ săptămână, de la 01.07.2021 până la 01.11.2021; Standard de referință și cerințele: HG 929 din 31.12.2009
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anastasia Balan
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
27 mai 2021, 12:31
Data ultimilor modificări
27 mai 2021, 12:34
Valoarea estimată (fără TVA)
11 250 MDL
Achizitii.md ID
21040091
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 iul 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 14. Prune - Prune calitative fără semne de alterare CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1350.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
duae
27.05.21 12:34
documentatia_standard.docx
Documentele la ofertă
documentatia standard
27.05.21 12:34
declaratie privind confirmarea identitatii oe.doc
Documentele la ofertă
declaratie
27.05.21 12:34
duae.doc
Documentele la ofertă
duae
27.05.21 12:34
Anunt de participare.docx
tenderNotice
Anunt de participare
27.05.21 12:34
documentatia_standard.semnat.pdf documentatia_standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentatia standard
27.05.21 12:34
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
27.05.21 12:34

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Costodar Impex SRL

Preţul ofertei: 10 950 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul și oferta corespunde cerințelor solicitate.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 13 230 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

"BUJOR-TRANS" S.R.L.

Preţul ofertei: 14 998,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări