1
Perioada de actualizare
de la 25.05.2021 14:21
până la 04.06.2021 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.06.2021 15:00
până la 15.06.2021 10:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 500 MDL
Perioada clarificărilor: 25 mai 2021, 14:21 - 4 iun 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 iun 2021, 15:00 - 15 iun 2021, 10:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

WILDER Dilatator,pentru duct salivar, L-110 mm, material inox medical, nesteril, reutilizabil, autoclavabil ; sau echivalentul la Karl-Storz ref.code745900; Aesculap OM486R.
* Termen de garanție minim 12 luni de la livrarea bunului.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Țurcanu
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
25 mai 2021, 14:16
Data ultimilor modificări
27 mai 2021, 14:36
Valoarea estimată (fără TVA)
1 500 MDL
Achizitii.md ID
21040002
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
16 iul 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
WILDER Dilatator,pentru duct salivar CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.docx
tenderNotice
anunt de participare
25.05.21 14:21
declaratie privind confirmarea identitatii oe.doc
Documentele la ofertă
declaratie
25.05.21 14:21
duae.doc
Documentele la ofertă
duae
25.05.21 14:21
documentatia_standard .semnat.pdf documentatia_standard .semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentatia standard
25.05.21 14:21
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
duae
25.05.21 14:21
documentatia_standard .docx
Documentele la ofertă
documentatia standard
25.05.21 14:21
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
tenderNotice
anunt de participare
25.05.21 14:21
lista pentru ce sectii sunt necesare instrumentele.xlsx
Documentele la ofertă
lista pentru ce sectii sunt necesare instrumentele
27.05.21 14:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 450 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul și oferta corespund cerințelor solicitatate de autoritatea contractanta
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Denolga Medical

Preţul ofertei: 1 024,10 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări