Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 12 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 mai 2021, 14:21 - 4 iun 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 iun 2021, 15:00 - 15 iun 2021, 10:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Forceps pentru apucarea arahnoidei, cu acțiune simultană a ambelor branșe, diametrul capătului de lucru de 1,3 mm, lungime de lucru 30 cm. Compatibil cu sistemul de ventriculoscopie Little Lotta. * Termen de garanție minim 12 luni de la livrarea bunului
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Țurcanu
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
25 mai 2021, 14:16
Data ultimilor modificări
27 mai 2021, 14:36
Valoarea estimată (fără TVA)
12 000 MDL
Achizitii.md ID
21040002
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
16 iul 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Forceps pentru apucare CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.docx
tenderNotice
anunt de participare
25.05.21 14:21
declaratie privind confirmarea identitatii oe.doc
Documentele la ofertă
declaratie
25.05.21 14:21
duae.doc
Documentele la ofertă
duae
25.05.21 14:21
documentatia_standard .semnat.pdf documentatia_standard .semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentatia standard
25.05.21 14:21
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
duae
25.05.21 14:21
documentatia_standard .docx
Documentele la ofertă
documentatia standard
25.05.21 14:21
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
tenderNotice
anunt de participare
25.05.21 14:21
lista pentru ce sectii sunt necesare instrumentele.xlsx
Documentele la ofertă
lista pentru ce sectii sunt necesare instrumentele
27.05.21 14:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Denolga Medical

Preţul ofertei: 11 764,83 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări