1
Perioada de actualizare
de la 24.05.2021 12:18
până la 11.06.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.06.2021 11:00
până la 14.06.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 60 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mai 2021, 12:18 - 11 iun 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 iun 2021, 11:00 - 14 iun 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

carne de curcan
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
8039, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Truşeni, strada 27 august 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Munteanu Stela
Telefonul de contact
022-598-111
Datele achizitiei
Data publicării
24 mai 2021, 11:56
Data ultimilor modificări
24 mai 2021, 13:13
Valoarea estimată (fără TVA)
60 000 MDL
Achizitii.md ID
21039922
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
8039, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Truşeni, strada 27 august 30
Durata contractului
1 iul 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Fileu de curcan refrigerat, ambalaj în vid a cîte 1-1,5 kg. De culoare roz uniformă, cu miros caracteristic cărnii proaspete, fără mirosuri straine sau neplacute. Cu caracteristici organoleptice specifice cărnii proaspete. CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 600.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
24.05.21 12:18
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
24.05.21 12:31
documentatia standard. produse alimentare.pdf documentatia standard. produse alimentare.pdf
Documentele la ofertă
24.05.21 13:13

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC ”VILLA PRODOTTI” S.R.L.

Preţul ofertei: 74 250 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cel mai mic pret
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

AVT LUX COM

Preţul ofertei: 78 600 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 79 002 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări