1
Perioada de actualizare
de la 24.05.2021 11:51
până la 03.06.2021 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la 03.06.2021 10:30
până la 15.06.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 164 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mai 2021, 11:51 - 3 iun 2021, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 3 iun 2021, 10:30 - 15 iun 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a Catedrei de Medicină Legală din incinta Centrului de Medicină Legală din str. Vladimir Korolenco, nr. 8 conform Anexei nr. 1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Ciorba
Telefonul de contact
022-205265
Datele achizitiei
Data publicării
24 mai 2021, 10:27
Data ultimilor modificări
24 mai 2021, 11:51
Valoarea estimată (fără TVA)
1 164 000 MDL
Achizitii.md ID
21039913
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Durata contractului
30 iun 2021 10:42 - 31 dec 2021 10:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a Catedrei de Medicină Legală din incinta Centrului de Medicină Legală din str. Vladimir Korolenco, nr. 8 conform Anexei nr. 1 CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro (8).doc
Documentele la ofertă
24.05.21 11:51
documentatia de atribuire.docx
Documentele la ofertă
24.05.21 11:51
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
24.05.21 11:51
caietul de sarcini.docx
Documentele la ofertă
24.05.21 11:51
duae.doc
Documentele la ofertă
24.05.21 11:51

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL OLBI COM

Preţul ofertei: 724 744 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Hiperteh

Preţul ofertei: 831 781,35 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL CONSCOMVAL

Preţul ofertei: 879 893,38 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

PROFIPLAST

Preţul ofertei: 929 836,47 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

GREEN ENGINEERING SRL

Preţul ofertei: 961 288 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări