1
Perioada de actualizare
de la 24.05.2021 09:17
până la 10.06.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.06.2021 09:00
până la 15.06.2021 09:00
3
Licitaţie
de la 16.06.2021 12:00
până la 16.06.2021 14:56
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 007 500 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mai 2021, 9:17 - 10 iun 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 iun 2021, 9:00 - 15 iun 2021, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

mobilier pentru birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vasile Alecsandri, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Caras
Telefonul de contact
069315636
Datele achizitiei
Data publicării
24 mai 2021, 9:17
Data ultimilor modificări
2 iun 2021, 11:33
Achizitii.md ID
21039906
CPV
39130000-2 - Mobilier de birou
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
lotul nr 3.docx
Documentele la ofertă
24.05.21 09:17
lotul nr6.docx
Documentele la ofertă
24.05.21 09:17
lotul nr9.2 9.3.docx
Documentele la ofertă
24.05.21 09:17
lotul nr4.docx
Documentele la ofertă
24.05.21 09:17
duae_0 (2).semnat.pdf duae_0 (2).semnat.pdf
Documentele la ofertă
24.05.21 09:17
lotul nr9.7.docx
Documentele la ofertă
24.05.21 09:17
lotul nr9.1.docx
Documentele la ofertă
24.05.21 09:17
lotul nr 1.docx
Documentele la ofertă
24.05.21 09:17
lotul nr9.5.docx
Documentele la ofertă
24.05.21 09:17
lotul nr9.8.docx
Documentele la ofertă
24.05.21 09:17
lotul nr9.6.docx
Documentele la ofertă
24.05.21 09:17
lotul nr9.4.docx
Documentele la ofertă
24.05.21 09:17
lotul nr7.docx
Documentele la ofertă
24.05.21 09:17
lotul nr2.docx
Documentele la ofertă
24.05.21 09:17
lotul nr5.docx
Documentele la ofertă
24.05.21 09:17
anunt mobilier de birou modificat.semnat.pdf anunt mobilier de birou modificat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
25.05.21 08:42
anexa nr.11.docx
Documentele la ofertă
25.05.21 08:42
documentatia_standard_bunuri modificat.semnat (1).pdf documentatia_standard_bunuri modificat.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
25.05.21 08:42
necesități birouri teritoriale.xlsx
Documentele la ofertă
27.05.21 11:49
duae_0 (2).doc
Documentele la ofertă
2.06.21 11:33
Data:
24 mai 2021, 12:33
Subiectul întrebării:
mobilier
Întrebare:
Buna ziua. Schimbati va rog in documentatia lotului grosimea materialului de la 20mm la 18mm. Pal melaminat care se vinde pe teritoriul RM are grosimea 18mm
Răspuns (25 mai 2021, 08:49):
Bună ziua, vă rugăm să revedeți documentația de atribuire. Vă mulțumim. Pentru informații suplimentare Vă stăm la dispoziție.
Data:
24 mai 2021, 12:36
Subiectul întrebării:
Mobilier de birou
Întrebare:
Anexati Va rog denumirea materialului sau foto mobilierului existent. Pe peata autohtona sunt mai multe culori si producatori.Multumesc.
Răspuns (25 mai 2021, 08:50):
Bună ziua, vă rugăm să revedeți documentația de atribuire. Vă mulțumim. Pentru informații suplimentare Vă stăm la dispoziție.
Data:
24 mai 2021, 13:09
Subiectul întrebării:
mobilier
Întrebare:
Buna ziua. Schimbati va rog in parametrii tehnice grosimea materialului la mobilier de birou de la 20mm la 18mm.In RM pal melaminat cu grosimea 20mm nu se importa.Standart international include grosimea 16mm,18mm,28mm,36mm
Răspuns (25 mai 2021, 08:50):
Bună ziua, vă rugăm să revedeți documentația de atribuire. Vă mulțumim. Pentru informații suplimentare Vă stăm la dispoziție.
Data:
24 mai 2021, 13:14
Subiectul întrebării:
mobilier
Întrebare:
Excludeti va rog din "anunti de participare" din punctul 9, selectare cistigatorului dupa toate loturile,la cistigatorul cu cel mai mic pret per lot.In caz contrar sunt incalcate drepturile producatorilor mici.
Răspuns (25 mai 2021, 08:50):
Bună ziua, vă rugăm să revedeți documentația de atribuire. AC nu îngrădește participarea întreprinderilor mici și mijlocii. Vă mulțumim. Pentru informații suplimentare Vă stăm la dispoziție.
Data:
24 mai 2021, 14:56
Subiectul întrebării:
Mobilier de birou
Întrebare:
Incarcati va rog poza la cuier pentru haine.
Răspuns (25 mai 2021, 08:51):
Lotul cuier pentru haine va corespunde în exactitate parametrilor solicitați.
Data:
24 mai 2021, 15:07
Subiectul întrebării:
mobilier
Întrebare:
Buna ziua.in lotul nr.3 Verificati va rog parametre la masuta de cafea.H=900 este ok?
Răspuns (25 mai 2021, 08:49):
Da, măsuța de cafea va respecta parametrii indicați.
Data:
27 mai 2021, 10:20
Subiectul întrebării:
Documentatia
Întrebare:
Buna ziua. Anexati varianta word a documentatiei standard.
Răspuns (27 mai 2021, 10:22):
Vă rugăm reveniți cu mesajul respectiv pe adresa electronică indicată în cadrul procedurii. Vă mulțumim
Data:
27 mai 2021, 10:23
Subiectul întrebării:
Livrarea
Întrebare:
Buna ziua. Anexati lista cu denumirea mobilierului, cantitatea si locul de livrare. Pentru a face niste calculele corecte, avem nevoie de cantitatea de produse care va fi livrata in fiecare raion ( pentru a sti care vor fi cheltuielile de transport etc.)
Răspuns (27 mai 2021, 11:50):
Bună ziua, vă rugăm să revedeți documentația de atribuire, anexa a fost atașată. Vă mulțumim
Data:
28 mai 2021, 12:17
Subiectul întrebării:
Specificatii
Întrebare:
Lotul nr.6 Masă pentru birou- In descriere indicati- ,,fara seratre”, dar in imagine- masa este cu sertare. Care este varianta finală- cu sau fara sertare in partea dreapta a mesei?
Răspuns (28 mai 2021, 12:28):
Fără sertare
Data:
3 iun 2021, 08:47
Subiectul întrebării:
mobilier
Întrebare:
Lotul nr.6 Masă pentru birou- In descriere indicati- ,,fara seratre”.Dar pe partea stinga mesei va fi loc p-ru procesor?
Răspuns (3 iun 2021, 08:50):
Fără sertare, Prevazuta cu suport retractabil pentru tastatură și cu un compartiment pentru procesor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.