Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 65 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mai 2021, 11:44 - 25 mai 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 mai 2021, 12:00 - 31 mai 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Contoare de energie termică
Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art. 71 alin. (1) lit. ¬g) „există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflându-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.”

Pe SIA RSAP, au fost plasate din eroare cerințele de calificare stabilite pentru altă procedură.
Data anulării
9 iun 2021, 14:17
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aurica Ursu
Telefonul de contact
022 857-238
Datele achizitiei
Data publicării
21 mai 2021, 11:44
Data ultimilor modificări
9 iun 2021, 14:17
Achizitii.md ID
21039876
CPV
38500000-0 - Aparate de control şi de testare
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Anulată
Data:
21 mai 2021, 12:30
Subiectul întrebării:
denumirea achizitiei
Întrebare:
Buna ziua, nu vedem nici un contor in documentatie pentru achizitii. Schimbati denumirea achizitiei - articole sanitare sau piese de schimb tehnico-sanitare. Multumesc.
Răspuns (21 mai 2021, 14:22):
În documentație au fost făcute modificări.
Data:
21 mai 2021, 12:36
Subiectul întrebării:
valoarea estimativa
Întrebare:
Buna ziua, spuneti va rog de ce asa mica este valoarea estimativa (atasat ca caiet de sarcini) - in anexa aprobata (sau nu), in total suma 112 165 lei, dar valoarea pentru participarea 65 mii, este gresala sau e corect. Multumesc.
Răspuns (21 mai 2021, 14:22):
În documentație au fost făcute modificări.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.