1
Perioada de actualizare
de la 21.05.2021 09:41
până la 31.05.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 31.05.2021 10:00
până la 14.06.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 589 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mai 2021, 9:41 - 31 mai 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 mai 2021, 10:00 - 14 iun 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a sediului Procuraturii raionului Florești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Meteoglo
Telefonul de contact
+37378102285
Datele achizitiei
Data publicării
21 mai 2021, 9:21
Data ultimilor modificări
21 mai 2021, 9:41
Valoarea estimată (fără TVA)
2 589 000 MDL
Achizitii.md ID
21039865
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Durata contractului
21 iun 2021 09:37 - 31 dec 2021 09:37
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a sediului Procuraturii raionului Florești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
tenderNotice
anunț de participare
21.05.21 09:41
caiet de sarcini. semnat.pdf caiet de sarcini. semnat.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
21.05.21 09:41
documentația standard.semnat.pdf documentația standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentația standard
21.05.21 09:41
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
duae
21.05.21 09:41

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MEDALMIR

Preţul ofertei: 2 112 247,31 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL CLEMANTIN

Preţul ofertei: 2 281 844,48 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic pret
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL "7 SERVICII IMOBILIARE"

Preţul ofertei: 2 523 023,59 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări