Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21039853
1
Perioada de actualizare
de la
20.05.2021 15:47
până la 05.06.2021 16:00
până la 05.06.2021 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la
05.06.2021 16:00
până la 24.06.2021 16:00
până la 24.06.2021 16:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
7 800 000 MDL
Perioada clarificărilor:
20 mai 2021, 15:47 - 5 iun 2021, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
5 iun 2021, 16:00 - 24 iun 2021, 16:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de tipărire a formularelor tipizate de documente primare cu regim special
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
20 mai 2021, 15:47
Data ultimilor modificări
21 mai 2021, 15:16
Achizitii.md ID
21039853
MTender ID
CPV
79800000-2 - Servicii tipografice şi servicii conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de tipărire a formularelor tipizate de documente primare cu regim special
Buget: 7800000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare ftdprs.semnat.pdf
anunt de participare ftdprs.semnat.pdf
Documentele la ofertă
20.05.21 15:47
documentaţia standard .docx
Istoricul documentului
-
documentaţia standard .docx
ID: 0264bc70-2bc5-4d8e-908b-061a919781b4
Documentele la ofertă
-
documentaţia standard .docx
ID: 0264bc70-2bc5-4d8e-908b-061a919781b4
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
21.05.21 15:16
Servicii de tipărire a formularelor tipizate de documente primare cu regim special
Data:
20 mai 2021, 16:59
Subiectul întrebării:
Hartia
Întrebare:
Buna ziua. Am vrea sa primim raspuns la urmatoarele intrebari:
1. Hartia va fi a tipografiei sau a autoritatii contractante? Daca a tipografiei, harta RM poate fi de orice marime?
Răspuns (21 mai 2021, 11:59):
Buna ziua. La întrebarea 1. Tipografia singură trebuie să se asigure cu materie primă.
la întrebarea 2. Cosultați o mostră de factură fiscală care este în circuit pe piața RM, sau suntem disponibili să ve prezentăm mostre la sediul I.P. „CTIF”, or. Chișinău, str. C. Tănase 7.
Data:
2 iun 2021, 09:30
Subiectul întrebării:
Garantia pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua! În anuntul de participare este specificat ca garantia pentru oferta trebuie sa fie transferata pe contul autoritatii contractante, iar in documentatia standart este specificat ca garantia trebuie sa fie prezentata de catre banca comercială. Rugam respectuos sa ne informati prin ce metoda sa prezentam garantia pentru oferta. Multumim
Răspuns (2 iun 2021, 09:58):
Buna ziua. Articolul 68 din Legea 131, ali. 4, prevede ca autoritatea contrctanta stabilește forma şi alte condiţii de bază ale garanţiei pentru ofertă. Astfel, conducetiva de cerintele inaintate in anuntul de participare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK