1
Perioada de actualizare
de la 20.05.2021 15:12
până la 31.05.2021 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 31.05.2021 15:00
până la 10.06.2021 13:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 5 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 mai 2021, 15:12 - 31 mai 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 mai 2021, 15:00 - 10 iun 2021, 13:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

400mm, 21 SEI (S) sub-D25 female touchproof DIN42802, după sistemul international 10-20
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Ciorba
Telefonul de contact
022-205265
Datele achizitiei
Data publicării
20 mai 2021, 14:59
Data ultimilor modificări
26 mai 2021, 15:42
Valoarea estimată (fără TVA)
5 000 MDL
Achizitii.md ID
21039842
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Durata contractului
1 iul 2021 03:00 - 15 aug 2021 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
13. Cablu de interfață pentru căciuliță EEG preasamblată, CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro (8).doc
Documentele la ofertă
20.05.21 15:12
duae.doc
Documentele la ofertă
20.05.21 15:12
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
20.05.21 15:12
formularul f 4.2.xlsx
Documentele la ofertă
20.05.21 15:12
anunț de participare.doc
Documentele la ofertă
25.05.21 10:04
anexa nr. 1 invitatie.xlsx
Documentele la ofertă
26.05.21 15:42
formular f 4.1.xlsx
Documentele la ofertă
26.05.21 15:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 4 650 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări