1
Perioada de actualizare
de la 20.05.2021 12:01
până la 21.05.2021 12:30
2
Propunerea ofertelor
de la 21.05.2021 12:30
până la 24.05.2021 16:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 6 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 mai 2021, 12:01 - 21 mai 2021, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor: 21 mai 2021, 12:30 - 24 mai 2021, 16:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Rechizite de birou pentru 2021

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August 1989, nr.70
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gojan Grigore
Telefonul de contact
022251508
Datele achizitiei
Data publicării
20 mai 2021, 12:01
Data ultimilor modificări
20 mai 2021, 14:55
Achizitii.md ID
21039822
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
20.05.21 12:01
anunt de participare rechizite de birou (1).pdf anunt de participare rechizite de birou (1).pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
20.05.21 12:01
Data:
20 mai 2021, 14:55
Subiectul întrebării:
intrebare
Întrebare:
poz.5 Mapa plastic- referitor la mecanism.-va rog o specificatie mai clara
Răspuns (20 mai 2021, 15:02):
Buna ziua. Mapă plastic A4 cu clemă laterală
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.