+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 20.05.2021 09:42
până la 13.06.2021 10:01
2
Propunerea ofertelor
de la 13.06.2021 10:01
până la 24.06.2021 10:01
a rămas 1 zi
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 4 229 520 MDL
Perioada clarificărilor: 20 mai 2021, 9:42 - 13 iun 2021, 10:01
Perioada de depunere a ofertelor: 13 iun 2021, 10:01 - 24 iun 2021, 10:01

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te
Indicatoare rutiere
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Gaja
Telefonul de contact
47-11-65
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
20 mai 2021, 9:42
Data ultimilor modificări
11 iun 2021, 10:01
Achizitii.md ID
21039799
CPV
34992100-8 - Indicatoare rutiere luminoase
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Indicatoare rutiere
Buget: 4229520.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
20.05.21 09:42
documentatia_standard_bunuri.semnat.pdf documentatia_standard_bunuri.semnat.pdf
Documentele la ofertă
11.06.21 10:01
fișa de date.semnat.pdf fișa de date.semnat.pdf
Documentele la ofertă
11.06.21 10:01
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
tenderNotice
11.06.21 10:01
Data:
1 iun 2021, 18:58
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua ! Referitor la termenul de livrare “in decurs de 24 ore la solicitare” asta ar însemna ca antreprenorul ar trebui sa dispună de toate indicatoarele rutiere conform cantității indicate in anunț la depozitul întreprinderii si ca DVS garantați ca toată cantitatea va fi achizionata pina la finele anului, in alte condiții s-ar înțelege ca licitația e din start aranjata sub un anumit antreprenor si ca condițiile date sunt solicitate pentru a limita la maxim concurenta și a descalifica pe restul participanților din start sau pe parcursul exercitării contractului in caz ca cîștiga. Mult stimate autoritate contractanta solicitam respectuos de a indica termeni de livrare rezonabili pentru a asigura o concurenta loiala și a atrage cit mai mulți participanți și totodata de a beneficia și de produse de o calitate europeană in caz contrar vom fi nevoiți sa contestam caietul de sarcini.
Răspuns (2 iun 2021, 14:19):
Bună ziua. Aceasta ar însemna că operatorul economic trebuie să aibă ca gen principal de activitate comercializarea indicatoarelor rutiere pe teritoriul Republicii Moldova și la alți operatori economici în afară de I.M Exdrupo, având la depozit o cantitate suficientă de indicatoare rutiere ca să poată asigura necesitățile în termenul stabilit de autoritatea contractantă. Regia Exdrupo se ocupă de instalarea indicatoarelor rutiere în baza prescripțiilor și însărcinărilor emise de organele ce se ocupă de sistematizarea circulației rutiere având termen restrans de executare (nu poti pune viața pietonului și a participanților în trafic în pericol din anumite considerente). Regia Exdrupo nu poate prevedea ce fel de indicatoare vor fi necesare pe parcursul anului, nu cunoastem unde se vor vandaliza sau unde se vor produce accidente cu decese din aceste considerente Regia nu poate prevedea si garanta că pe parcursul anului vor fi procurate toata cantitatea prezentata in specificație. Pentru a nu pune viața omului în pericol suntem obligați sa îndeplinim lucrările date în termenul stabilit. Pentru gestionarea corectă a banului public regia nu-și poate permite să depoziteze cantități mari de produse.
Data:
9 iun 2021, 16:28
Subiectul întrebării:
Caietul de Sarcini
Întrebare:
Buna ziua !!! Referitor la termenii de livrare, totuși nu este clar. Dvs ați indicat la licitație o cantitate anumită, după care spune-ți ca nu cunoaște-ți catitatile exacte de care veți avea nevoi pina la finele anului. După care spune-ți ca pentru o gestionare buna a banilor publici nu puteți depozita cantități mari de produse dar in același timp solicitați de la participanți sa facă ei acest lucru sa va ofere și vacanța de plata de 90 zile. Se vede clar ca se încalcă principiile imparțialității și egalității fata de doritorii de a participa la licitație. Din acest motiv și solicitam sa modificați termenii de livrare pentru o gestionare corecta și a bugetelor noastre.
Răspuns (11 iun 2021, 09:58):
Urmăriți modificările ce urmează a fi efectuate
Data:
9 iun 2021, 18:05
Subiectul întrebării:
Favorizări companii
Întrebare:
„Cu părere de rău, acest termen restrâns de 24 de ore, vine în contradicție cu principiul asigurării concurenței și combaterii practicilor anticoncurențiale în domeniul achizițiilor publice garantat de art. 7 lit. c) din Legea nr. 131. Mai mult, se încalcă și prevederile art. 17 alin. (9) din Legea nr. 131 care prevede că Autoritatea contractantă are obligaţia de a respecta principiul proporţionalităţii atunci când stabileşte criteriile de calificare şi selecţie, precum şi nivelul cerinţelor minime pe care ofertanţii/candidaţii trebuie să le îndeplinească. Or, este evident că nu poate un agent economic să mențină pe stoc mărfuri în valoare de 4 milioane de lei pentru a fi furnizate la prima cerință a autorității contractante, deorarece se încalcă principiul proporționalității. Pentru a fi respectat principiul proporționalității, urmează a fi specificat că Agentul economic va avea disponibile mărfurile în termen de cel mult (spre exemplu) 2 luni din momentul semnării Contractului.”
Răspuns (11 iun 2021, 09:58):
Urmăriți modificările ce urmează a fi efectuate
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".