1
Perioada de actualizare
de la 19.05.2021 14:04
până la 09.06.2021 16:11
2
Propunerea ofertelor
de la 09.06.2021 16:11
până la 23.06.2021 16:11
3
Licitaţie
de la 24.06.2021 15:00
până la 24.06.2021 15:18
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 60 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 mai 2021, 14:04 - 9 iun 2021, 16:11
Perioada de depunere a ofertelor: 9 iun 2021, 16:11 - 23 iun 2021, 16:11

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

1. Deservirea sistemului supraveghere video Hikvision (140 de camere video)
2. Preferential sa poate deservi sistemul de access control (Sigur)
3. Reactia sa fie efectuata la orice dereglare in primele 24 de ore
4. Reparatia sistemelor video in primele 3 zile de la primirea comenzii
5. Verificarea saptaminala a sistemei si a echipemntului video (asigurarea inscrierii conform politicii companiei, verificarea accessului in sistema de terte parti)
6. Asigurarea calitatii video in decursul a 24 de ore (restrictionarea accesului in sistem de setarea video, asigurarea calitatii innalte in timp de noapte)
7. Prezentarea raportului lunar a actiunelor intreprinse in decursul lunii precedente (inclusiv avertizarea imediata referitor la riskuri de cedare a sistemului de inregistrare video si sugestii de imbunatatire a echipamentului)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Uzinelor 167
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Viorica Musteata
Telefonul de contact
79701530
Datele achizitiei
Data publicării
19 mai 2021, 14:04
Data ultimilor modificări
21 mai 2021, 9:32
Achizitii.md ID
21039770
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
supr.docx
Documentele la ofertă
19.05.21 14:04
Data:
21 mai 2021, 09:32
Subiectul întrebării:
Concretizari
Întrebare:
Buna ziua, cite registratoare sunt la 140 de camere? Sistemul video activeaza si in cazul cind nu este curent electric? (daca da atunci indicati cite surse de alimentare de rezerva RIP sunt?) Indicati care este durata contractului? Dispuneti de angajat care supravegheaza sau cade sub responsabilitatile prestatorului? Dispuneti de server unde se stocheaza informatia? Care este numarul de usi in incinta (necesare pentru calculul valorii pentru deservirea sistemului acces control)
Răspuns (7 iun 2021, 16:11):
1. Cite registratoare sunt la 140 de camere? 9 registratoare + parallel inca 3 registratoare ca server pe un an 2. Sistemul video activeaza si in cazul cind nu este curent electric? Nu daca da atunci indicati cite surse de alimentare de rezerva RIP sunt? Surse de alimentare + retea sunt +- 30 cutii + 5 linii de optica 3. Care este durata contractului? Un an. 4. Dispuneti de angajat care supravegheaza sau cade sub responsabilitatile prestatorului? În responsabilitatea prestatorului întră numai întreținere sistemului în starea funcțională. 5. Dispuneti de server unde se stocheaza informatia? 3 registratoare parallel 6. Care este numarul de usi in incinta companiei? 20 de puncta de access: 2 bariere, 2 turnikete, 16 uși cu access limitat.
Data:
27 mai 2021, 16:08
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, puteti va rog sa ne spuneti in caz de defectari serioase, unde nu exista posibilitatea de a repara o camera de supraveghere este posibil de inlocuit cu camere de la alt producator cu caracteristici similare?
Răspuns (7 iun 2021, 16:11):
Este posibil.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.