Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 5 212 049,78 MDL
Perioada clarificărilor: 19 mai 2021, 11:26 - 31 mai 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 mai 2021, 9:00 - 9 iun 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Operatorul economic va restitui costul apei și energiei electrice utilizate din cadrul instituției la care sunt efectuate lucrări.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.

Informația despre anulare
Motivul anulării
modificarea caietului de sarcini
Data anulării
27 mai 2021, 10:52
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
19 mai 2021, 11:26
Data ultimilor modificări
27 mai 2021, 10:52
Achizitii.md ID
21039762
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
19 mai 2021, 17:56
Subiectul întrebării:
Anuntul de participare
Întrebare:
Buna ziua, proiect de executie este, cum se poate de facut cunostinta?
Răspuns (21 mai 2021, 09:48):
proiectul este în elaborare
Data:
21 mai 2021, 16:11
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
atunci cum ati elaborat caietul de sarcini daca proiectul inca nu este finalizat?
Răspuns (24 mai 2021, 14:57):
se fenilizează coordonarea cu servicii abilitate
Data:
25 mai 2021, 13:01
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Daca nu ati stiut, dupa elaborarea unui proiect, proiectul mai trebuie sa treaca verificarea apoi elaborarea devizului, si nicidecum nu poate fi elaborat mai intii devizul apoi sa se faca proiectul apoi proiectul, dar daca proiectul nu trece verificarea, si trebuie efectuate modificari, atunci ce faceti cu devizul publicat? Clarificatine atunci cum devizul a trecut expertiza, daca asemenea lucrari necesita proiect?
Data:
25 mai 2021, 13:03
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
publicati va rog raportul de verificare a devizului
Data:
25 mai 2021, 16:46
Subiectul întrebării:
caietul de sarcini
Întrebare:
pozitia 20; CE09A: nu este indicat cantitatea de scânduri poziția 310; AcE11A1: nu sunt indicate concret elementele din beton armat poziția 256, 257; CE31C: cum procedăm cu resursele (scânduri geluite, rigle de rășinoase, cuie)
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.