Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21039620
1
Perioada de actualizare
de la
14.05.2021 11:35
până la 21.05.2021 12:00
până la 21.05.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la
21.05.2021 12:00
până la 31.05.2021 18:00
până la 31.05.2021 18:00
3
Licitaţie
de la
01.06.2021 15:00
până la 01.06.2021 15:37
până la 01.06.2021 15:37
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
492 059 MDL
Perioada clarificărilor:
14 mai 2021, 11:35 - 21 mai 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
21 mai 2021, 12:00 - 31 mai 2021, 18:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Echipamente IT pentru necesitățile proiectului “Stabilirea instrumentelor și a obiectivelor de revizuire pentru educația medicală/ Setting peer review instruments and goals for medical (health) education (SPRING)”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
14 mai 2021, 11:35
Data ultimilor modificări
14 mai 2021, 13:43
Achizitii.md ID
21039620
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - LOT 3 Sistem integrat de videoconferință cu traducere simultană
Buget: 409688.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.semnat.pdf
anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
14.05.21 11:35
documentatia_standard_cop.docx
Istoricul documentului
-
documentatia_standard_cop.docx
ID: 2a4f584e-b60b-49c4-aafd-ec6be91d5b1e
Documentele la ofertă
-
documentatia_standard_cop.docx
ID: 2a4f584e-b60b-49c4-aafd-ec6be91d5b1e
Documentele la ofertă
-
documentatia_standard_cop.docx
ID: 2a4f584e-b60b-49c4-aafd-ec6be91d5b1e
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
Documentatia_standard
14.05.21 13:43
Data:
14 mai 2021, 12:39
Subiectul întrebării:
echipament color A3 = C3730i
Întrebare:
Buna ziua, caietul de sarcini pentru echipamentul color A3 este practic identic cu modelul brand-ului CANON C3730i.. toata informatia indicata in caietul de sarcini se poate gasi in brosura producatorului canon... incepand de la parametrii fizici pana la volumul cartuselor de toner.
https://canon.a.bigcontent.io/v1/static/ir-adv-dx-c3700-series_datasheet_em_final_digi
Va rugam sa revedeti caietul de sarcini pentru a fi transparenti fata de toti operatorii economici.
Răspuns (17 mai 2021, 16:00):
Bună ziua, caietul de sarcini a fost pregătit conform recomandărilor partenerilor europeni din acest proiect academic, este logic că ne-am axat pe aceste recomandări și practica de procurare și deservire a echipamentelor de imprimare deja existente în cadrul instituției.
În ceea ce ține de parametrii tehnici indicați, aceștia le puteți găsi nu numai la echipamentele ”Canon”, dar și la HP, Epson și alți producători de echipamente pentru imprimare, de fapt ceea ce este indicat se regăsește în majoritatea broșurilor pentru echipamente din această clasă, chiar și cu parametri mai buni. Dacă la careva din producători seriile de echipamente similare sunt eșalonate diferit și nu se încadrează în buget, atunci acest aspect nu trebuie să ne motiveze de a pregăti un caiet de sarcini generalizat sau cu atît mai mult unul simplificat pentru a permite propunerea oricărui model de echipament de imprimare color A3, ca de exemplu la moment universitatea deține cîteva zeci de imprimate cu cartușe de volum mare (mai mult de 20.000 foi) ceea ce s-a dovedit a fi o soluție foarte eficientă din punct de vedere a suplinirii rezervei de cartușe necesare și deservirea la general a imprimantelor și ca rezultat micșorarea cheltuielilor corespunzătoare.
Ca mențiune am vrea să mai specificăm că pregătirea caietului de sarcini se bazează pe necesitățile curente a instituției și recomandările solicitanților din cadrul achiziției în cauză cu o limită de buget precis stabilită, deci este nevoie să includem parametrii desfășurați pentru a specifica clar ce dorim să obținem în urma achiziției. La fel din cîte cunoaștem furnizarea de echipamente chiar de la același producător nu este monopolizată pe piața RM, ca rezultat dacă alți producători nu au echipamente similare în segment de bugetare, atunci aceasta nici cum nu poate să ducă la netransparența achiziției pentru agenții economici.
Pentru viitoarele clarificări privind parametrii tehnici specificați în caietul de sarcini a achiziției venim cu rugămintea de a specifica clar elementele din caietul de sarcini care pot să ducă la dezavantajarea pregătirii ofertelor de către agenții economici ca în caz de depistare a acestora să revedem elementele corespunzătoare și nu toată procedura de achiziție cu atît mai mult pentru o singura poziție în cantitate de 1 (una) bucată.
Data:
14 mai 2021, 12:42
Subiectul întrebării:
Documentatia standard - inaccesibila
Întrebare:
Buna ziua,
Posibil a fost o eroare la incarcarea Documentatiei standard pe platforma.
Va rugam sa mai incarcati inca odata acest document asa ca sa fie accesibil pentru toti
Răspuns (14 mai 2021, 13:47):
Bună ziua! Accesați acum documentele. Probabil a fost o eroare în sistem.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK