1
Perioada de actualizare
de la 14.05.2021 09:45
până la 19.05.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.05.2021 09:00
până la 27.05.2021 09:00
3
Licitaţie
de la 28.05.2021 15:00
până la 28.05.2021 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 397 597,80 MDL
Perioada clarificărilor: 14 mai 2021, 9:45 - 19 mai 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 mai 2021, 9:00 - 27 mai 2021, 9:00
Începutul licitației: 28 mai 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Licenţele (95 buc.) necesare prestării serviciilor Subscription software Microsoft Office vor fi utilizate în domeniul local ASP.GOV.MD.
Compania-prestator al licenţelor trebuie să asigure:
- conectarea serviciilor Subscription la tenant-ul existent: aspgov.onmicrosoft.com,
- conectarea utilizatorilor noi din domeniul AD asp.gov.md, prin utilizarea aplicaţiei existente Azure AD Connect.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Turtureanu
Telefonul de contact
022504891
Datele achizitiei
Data publicării
14 mai 2021, 9:31
Data ultimilor modificări
14 mai 2021, 9:45
Valoarea estimată (fără TVA)
397 597,80 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 975,98 MDL
Achizitii.md ID
21039610
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
14 iun 2021 09:44 - 31 dec 2021 09:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii Subscription software Microsoft Office - 365 E3 CPV: 72261000-2 - Servicii de asistenţă pentru software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard.signed.pdf documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard.pdf
14.05.21 09:45
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard.word
14.05.21 09:45
duae modificat decembrie 2020.signed.pdf duae modificat decembrie 2020.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE modificat decembrie 2020.pdf
14.05.21 09:45
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Documentele la ofertă
Declaratie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi.pdf
14.05.21 09:45
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
14.05.21 09:45
declaratie.doc
Documentele la ofertă
Declaratie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi.word
14.05.21 09:45
duae modificat decembrie 2020.docx
Documentele la ofertă
DUAE modificat decembrie 2020.word
14.05.21 09:45

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 324 767 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Motivele sunt expuse in scrisoarea de instiintare atasata.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Softline International

Preţul ofertei: 328 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări