1
Perioada de actualizare
de la 13.05.2021 13:59
până la 25.05.2021 14:30
2
Propunerea ofertelor
de la 25.05.2021 14:30
până la 07.06.2021 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 125 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 mai 2021, 13:59 - 25 mai 2021, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor: 25 mai 2021, 14:30 - 7 iun 2021, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Înlăturarea defectelor:
pierderea parametrilor rigizi, elevatorul şi derijarea mecanica defect

Prețul include piesele, instalarea și restabilirea funcționalității.
Garanție minim 12 luni.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anastasia Balan
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
13 mai 2021, 13:35
Data ultimilor modificări
13 mai 2021, 13:59
Valoarea estimată (fără TVA)
125 000 MDL
Achizitii.md ID
21039567
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
30 iun 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 1. Reparația videoduodenoscop Olympus TJF-145 CPV: 50420000-5 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi chirurgical
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_servicii.semnat.pdf documentatia_standard_servicii.semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentatia standard servicii.semnat
13.05.21 13:59
declaratie_ro .doc
Clarificări pentru participanți
declaratie Se va completa de către operatorul economic desemnat cîștigător
13.05.21 13:59
documentatia_standard_servicii.docx
Documentele la ofertă
documentatia standard servicii
13.05.21 13:59
duae.doc
Criterii de eligibilitate
duae
13.05.21 13:59
anunt de participare.semnat .pdf anunt de participare.semnat .pdf
tenderNotice
anunt de participare.semnat
13.05.21 13:59
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Criterii de eligibilitate
duae.semnat
13.05.21 13:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC ERICON SRL

Preţul ofertei: 104 250 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul și oferta corespunde cerințelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări