+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 12.05.2021 15:03
până la 20.05.2021 09:59
2
Propunerea ofertelor
de la 20.05.2021 09:59
până la 23.05.2021 09:59
3
Licitaţie
de la 24.05.2021 15:00
până la 24.05.2021 15:09
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 700 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 mai 2021, 15:03 - 20 mai 2021, 9:59
Perioada de depunere a ofertelor: 20 mai 2021, 9:59 - 23 mai 2021, 9:59

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Echipament TIC (50 computere)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Korolenko 2/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Aramă
Telefonul de contact
068238258
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
12 mai 2021, 15:03
Data ultimilor modificări
18 mai 2021, 9:59
Achizitii.md ID
21039520
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
contract.docx
Documentele la ofertă
12.05.21 15:03
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
12.05.21 15:03
изображение_viber_2021-05-17_15-05-32.jpg
Documentele la ofertă
17.05.21 15:13
anunț de participare (2).pdf anunț de participare (2).pdf
Documentele la ofertă
17.05.21 15:13
documentatia_standard_cop (1).docx
Documentele la ofertă
17.05.21 15:13
declaratie_ro (3).doc
Documentele la ofertă
18.05.21 09:59
Data:
12 mai 2021, 15:30
Subiectul întrebării:
PROCESOR
Întrebare:
Specificati va rog PROCESOR mai corect nu este clar Frecventa procesor minim 10, cu TDP 35Wt, minim 4 core,minim 8 threads, frecvența minimă – 3,5
Răspuns (17 mai 2021, 14:50):
Specificația procesor - conform Anunțului de participare cu modificări
Echipament TIC (50 computere)
Data:
12 mai 2021, 16:02
Subiectul întrebării:
SOFT PREINSTALAT Sistem de operare
Întrebare:
Stimata AC, va rugam sa argumentati necesitate cerintei - SOFT PREINSTALAT Sistem de operare - Win 10Pro 64bit, cu prezentarea obligatorie a licentei(pentru cazuri de reinstalare a softului) consideram ca aceasta cerinta este abuziva si cu copul favorizarii unui anumit agent economic care detine si monopolul de distributie pentru produsele Microsoft. Producatorii de solutii All-in-One pot oferi licenta preinstalata la un cost mai avantajos decat procurarea acestora separat. Aditional, aceasat licenta solicitata, este oferita pe suport digital CD insa, in specificatia tehnica nu este inclusa suportul sau cerinta de a fi prezen unitatea optica pentru de citire a CD-urilor.
Răspuns (17 mai 2021, 15:17):
Specificație conform Anunțului de participare cu modificări
Data:
12 mai 2021, 17:17
Subiectul întrebării:
SSD si HDD
Întrebare:
Aceasta tehnologie este veche, de ce doriti sa folositi aceasta metoda,???SSD este tehnologia de ultima generatie care permite videza de functionare a PC-ului mai mare.
Răspuns (17 mai 2021, 15:17):
Specificație conform Anunțului de participare cu modificări.
Data:
12 mai 2021, 17:18
Subiectul întrebării:
procesorul
Întrebare:
nu este clar specificatia procesorulu
Răspuns (17 mai 2021, 14:51):
Specificația procesor - conform Anunțului de participare cu modificări
Data:
13 mai 2021, 09:21
Subiectul întrebării:
Documentatia si procedura
Întrebare:
Va rugam sa precizati motiv anuntarii unui concurs paralel similar cu https://achizitii.md/ru/public/tender/21034609/lot/11489383/ statutul careia pe platforma este inca ne finalizat, insa cu un alt caiet de sarcini?
Răspuns (13 mai 2021, 10:45):
Procedura de achiziționare a echipamentelor TIC (computere și HDD) a avut loc la data de 22.02.2021 și nu a fost coordonată în prealabil cu Agenția de Guvernare Electronică (AGE), motiv pentru care, AGE a respins avizarea procedurii motivînd că, în conformitate cu prevederile Metodologiei de coordonare a achizițiilor în domeniul tehnologiei informației și comunicațiilor, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr.544/2019, nu este în drept să se pronunțe asupra oportunității achiziției și nu poate aviza cu titlu retroactiv documentația aferentă achiziției respective. Respectiv, procedura a fost anulată în conformitate cu Legea 131 privind achizițiile publice.
Data:
13 mai 2021, 09:46
Subiectul întrebării:
PROCESOR
Întrebare:
Va rugam sa indicati procesor echivalent cu cerintele specificate in caietul de sarcini. daca admitem ca prima parte a cerinte privind frecventa este eronat indicat, atunci un asemnea procesor nu mai este disponibil avand in vedere cumulativ cerintele in raport cu TPD 35W. Va rugama sa eliminati cerinta de TPD sau sa o modificati pe cel putin 65W.
Răspuns (17 mai 2021, 14:52):
Specificația procesor - conform Anunțului de participare cu modificări
Data:
13 mai 2021, 17:31
Subiectul întrebării:
Răspuns (13 mai 2021, 10:45)
Întrebare:
Mai intii de toate procedura initiala de achizitionare a echipamentelor TIC (computere și HDD) a avut loc NU la data de 22.02.2021, dar la data de 28 ianuarie 2021! Iar contractul incheiat cu cistigatorul este din data de 22.02.2021. Apoi, de unde am putea fi siguri ca deja procedura de față nu va avea aceeasi finalitate? Din aceste considerente, rugam sa incarcati pe platforma si sa faceti public, inainte de depunerea si deschiderea ofertelor, Avizul caietului de sarcini pentru prezenta procedura eliberat de Agentia de Guvernare Electronica
Răspuns (14 mai 2021, 09:51):
Buna ziua. Inițierea procedurii care se află în desfășurarea nu era posibilă fără avizarea documentației de atribuire de către AGE. Altfel, care este scopul AC, de iniția apoi a anula? Ba din contra, sperăm că vor fi propuse oferte corespunzătoare pentru a finaliza cu succes achiziționarea computerelor. Ceea ce ține de prezentarea avizului, vă rog să reveniți cu un mesaj pe adresa electronică tatiana.arama@amdm.gov.md și o să vi-l remitem.
Data:
14 mai 2021, 16:19
Subiectul întrebării:
Răspuns (14 mai 2021, 09:51)
Întrebare:
Buna ziua, Stimata AC, conform principiilor care stau la baza Legii nr.131 privind achizitiile publice, toate procedurile de achizitie organizate de institutiile de stat si finantate din bani publici, trebuie obligator sa fie publice si transparente; toata informatia trebuie sa fie accesibila. Totodata, dat fiind faptul ca acest Aviz eliberat de Agentia de Guvernare Electronica trebuie sa serveasca ca garantie din partea autoritatii contractante pentru TOTI eventualii participanti la concurs (la fel precum Garantia pentru oferta depusa de operatorul economic serveste ca asigurare a ofertei pentru AC), solicitam insistent sa publicati acest Aviz pe platforma astfel ca sa poata fi accesat inainte de depunerea ofertelor de catre toti ofertantii, nu doar de unul. In caz contrar, in plus, nu veti respecta si principiul proportionalitatii
Răspuns (17 mai 2021, 15:15):
Document încărcat!
Data:
14 mai 2021, 16:39
Subiectul întrebării:
Anuntul de participare
Întrebare:
Buna ziua. Conform Hotaririi Nr.10 din 20.01.2021 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la activitatea grupului de lucru în domeniul achizițiilor publice, art.27 - Președintele grupului de lucru îndeplinește următoarele atribuții: 2) verifică, aprobă și semnează planurile anuale de efectuare a achizițiilor publice, anunțul de intenție, anunțul/invitația de participare, documentația de atribuire, caietul de sarcini și alte documente de achiziție necesare pentru inițierea și desfășurarea procedurilor de achiziție publică, precum și pentru executarea contractelor/acordurilor-cadru. In aceasta ordine de idei, solicitam respectuos sa incarcati pe platforma Anuntul de participare cu indicarea numelui exact si deplin al Presedintelui grupului de lucru și cu aplicarea nemijlocita a semnaturii persoanei respective autorizate. Multumim
Răspuns (17 mai 2021, 15:15):
Document încărcat!
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".