Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21039412
1
Perioada de actualizare
de la
07.05.2021 14:38
până la 14.05.2021 12:00
până la 14.05.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la
14.05.2021 12:00
până la 20.05.2021 18:00
până la 20.05.2021 18:00
3
Licitaţie
de la
21.05.2021 14:00
până la 21.05.2021 15:09
până la 21.05.2021 15:09
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
425 170 MDL
Perioada clarificărilor:
7 mai 2021, 14:38 - 14 mai 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
14 mai 2021, 12:00 - 20 mai 2021, 18:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Echipamente IT pentru necesitățile proiectului “2SOFT/1.1/64. Cooperarea transfrontalieră în educația mecatronică inginerească / Cross border cooperation in mechatronics engineering education (CBCinMEE)”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
7 mai 2021, 14:38
Data ultimilor modificări
13 mai 2021, 10:00
Achizitii.md ID
21039412
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 2 - LOT 4 Imprimantă multifuncțională Color format A3
Buget: 42305.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.pdf
anunt_de_participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
7.05.21 14:38
LOT 4 Imprimantă multifuncțională Color format A3
Data:
13 mai 2021, 10:00
Subiectul întrebării:
echipament tipar Color A3
Întrebare:
Buna ziua,
Va rog sa ne informati cate seturi de tonere este nevoie sa fie incluse? Un set la livrare impreuna cu echipamentul + unul aditional ? sau echipamentul care vine fara toner + setul de consumabile?
Multumesc
Răspuns (13 mai 2021, 11:35):
Bună ziua,
În Caietul de Sarcini este indicat un set de tonere. Alt set adițional nu este obligatoriu.
Data:
13 mai 2021, 10:04
Subiectul întrebării:
Achizitia UTM
Întrebare:
Buna ziua, in anuntul de participare este inclus Import COTA TVA 0, dar mai jos import DDP incomters 2013 cu achitarea taxelor vamale.
Va rog sa ne informati cum se va importa marfa? in cazul in care la COTA TVA 0, o sa primim scrisoarea privind eliberarea marfii a taxelor vamale?
Răspuns (13 mai 2021, 10:45):
Bună ziua,
*TVA=0,00 lei conform HG nr. 866 din 09.12.2020 pct. (8721176714456), prin care au fost aduse modificări Hotărârii Guvernului nr. 246 din 08 aprilie 2010.
A fost indicată condiția de import DDP - livrarea se consideră efectuata cand marfa a fost pusa la discpozitia cumparatorului, in locul convenit cu acesta (în cazul dat UTM).
La livrarea mărfii UTM va emite scrisoare (la solicitarea furnizorului) către Biroul Vamal, prin care va fi indicată scutirea de TVA.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK