1
Perioada de actualizare
de la 07.05.2021 09:07
până la 20.05.2021 14:28
2
Propunerea ofertelor
de la 20.05.2021 14:28
până la 02.06.2021 12:28
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 26 313 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 mai 2021, 9:07 - 20 mai 2021, 14:28
Perioada de depunere a ofertelor: 20 mai 2021, 14:28 - 2 iun 2021, 12:28
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

---
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Drăgălin Cristian
Telefonul de contact
+37322212296
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
18 mai 2021, 9:17
Valoarea estimată (fără TVA)
26 313 000 MDL
Achizitii.md ID
21039390
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
14 iun 2021 03:00 - 31 mart 2022 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de întreținere a drumurilor publice naționale amplasate în raza mun. Bălți, raioanele Fălești, Sîngerei CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE intreținere Balti
Documentele la ofertă
DUAE
7.05.21 09:07
Anunt de participare lucrari intreținere Balti
Documentele la ofertă
Anunț de participare
7.05.21 09:07
documente licitatie lucrări intreținere Balti
Documentele la ofertă
Documente de licitație
7.05.21 09:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SA Drumuri Bălți

Preţul ofertei: 22 420 654,17 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza hotărârii grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1620365991905 din 09.06.2021 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1620365991905 din 02.06.2021, în vederea achiziționării lucrărilor de întreținere a drumurilor publice naționale amplasate în raza mun. Bălți, raioanele Fălești, Sîngerei, vă comunicăm următoarele: Operatorul economic S.A. ”Drumuri Bălți” a propus cel mai mic preț a ofertei în sumă de 22 420 654,17 (douăzeci și două milioane patru sute douăzeci mii șase sute cincizeci și patru lei, 17 bani) fără TVA și 26 904 785,00 (douăzeci și șase milioane nouă sute patru mii șapte sute optzeci și cinci mii lei, 00 bani) inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţă similară, de asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător numai după expirarea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art.32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr.145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice ,,Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani,,.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IPS ”Corsag” SRL

Preţul ofertei: 27 248 632,61 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări