1
Perioada de actualizare
de la 05.05.2021 11:30
până la 13.05.2021 11:58
2
Propunerea ofertelor
de la 13.05.2021 11:58
până la 20.05.2021 11:58
3
Licitaţie
de la 21.05.2021 15:00
până la 21.05.2021 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 mai 2021, 11:30 - 13 mai 2021, 11:58
Perioada de depunere a ofertelor: 13 mai 2021, 11:58 - 20 mai 2021, 11:58
Începutul licitației: 21 mai 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Tehnică de calcul (sistem All-in-One PC)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cuculescu Vasile
Telefonul de contact
+37322409105
Datele achizitiei
Data publicării
5 mai 2021, 10:30
Data ultimilor modificări
11 mai 2021, 11:58
Valoarea estimată (fără TVA)
400 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 000 MDL
Achizitii.md ID
21039289
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 4
Durata contractului
21 mai 2021 11:06 - 31 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Tehnică de calcul (sistem All-in-One PC) CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 35.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.pdf duae_ro_0.pdf
Documentele la ofertă
5.05.21 12:17
anunț de participare (tehnică de calcul).pdf anunț de participare (tehnică de calcul).pdf
Documentele la ofertă
11.05.21 11:06
documentatia_standart.pdf documentatia_standart.pdf
Documentele la ofertă
11.05.21 11:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 336 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În urma examinări, evaluării și comparării ofertelor depuse în cadrul procedurii de atribuire, conform Deciziei de atribuire nr.11 din 31 mai 2021, „BTS Pro” S.R.L. se declară cîștigător a COP ocds-b3wdp1-MD-1620199986343 din 21.05.2021
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ACCENT TEHNO S.R.L.

Preţul ofertei: 436 012,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Tehnică de calcul
Data:
6 mai 2021, 10:18
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Răspuns (6 mai 2021, 12:16):
Buna ziua. Va mulțumesc pentru atenționare, vom include acest document ca obligatoriu.
Tehnică de calcul
Data:
6 mai 2021, 13:06
Subiectul întrebării:
Termen mic de livrare
Întrebare:
Buna ziua. Solicitam grupului de lucru marirea termenului de livrare pina la cel putin 60 de zile lucratoare pentru livrarea echipamentului solicitat.Acest lucru va asigura conditii egale tuturor operatori economici si nu va limita participarea la licitatie.Totodata vrem sa va aducem la cunostinta ca din cauza situatiei epidimiologige la nivel global si a deficitului de piese pentru producerea tehnicii de calcul, termenii de producere/livrare a tehnicii de calcul la cei mai mari producatori precum HP, Dell , Lenovo,Asus , la moment sunt de 60-120 zile. Consideram ca grupul de lucru trebuie sa ia in considerare si acest aspect la elaborarea documentatiei de atribuire si nu doar stricta necesitate a AC.Multumim
Răspuns (7 mai 2021, 14:11):
Buna ziua. Termenul livrarii 30 zile după înregistrarea contractului la Trezoreria regională.
Tehnică de calcul
Data:
11 mai 2021, 09:20
Subiectul întrebării:
Modificarea caietului de sarcini
Întrebare:
Potrivit art. 37 din legea 131/2015 aliniat (6) Specificațiile tehnice nu vor face referinţă la o anumită marcă comercială sau la un anumit agent economic, la un brevet, o schiţă sau un tip de bunuri, de lucrări şi de servicii, nu vor indica o origine concretă, un producător sau un operator economic concret. În cazul în care nu există un mod suficient de exact de expunere a cerinţelor faţă de achiziţie, iar o astfel de referinţă este inevitabilă, caracteristicile vor include cuvintele „sau echivalentul”. Indicarea chipset-ului : Intel B460 permite participarea la licitatie doar a ofertelor cu procesor Intel si limiteaza posibilitatea oferii ofertelor cu procesor AMD ryzen aceiasi performanta si parametri tehnici. De asemeana termenul de livrare de 30 de zile limiteaza mai multi agenti economici posibilitatea de a putea livra in timp produsele solicitate. Cerem modificarea caietului de sarcini pentru a nu limita numarul de participanti la licitatie si solicita marirea termenul de livrare.
Răspuns (11 mai 2021, 10:35):
Buna ziua. Se permite Chipset asa cum este indicat sau ceva identic, asemanator.Termenul livrarii 30 zile după înregistrarea contractului la Trezoreria regională.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări