Suport p/u cratițe din inox alimentar
până la 17.05.2021 11:00
până la 25.05.2021 09:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Cu ieșirea la fața locului p/u concretizarea detaliilor și luarea măsurărilor.
Livrarea, instalarea și configurarea la fiecare instituție în parte din contul operatorului economic.
Garanție nu mai puțin de 2 ani. Termen de livrare 30 zile după înregistarea contractului.
-
doc standart bunuri .docx
ID: 34b06649-f978-47df-86d8-53cee038e2b4
Documentele la ofertă
-
doc standart bunuri .docx
ID: 34b06649-f978-47df-86d8-53cee038e2b4
Documentele la ofertă
-
doc standart bunuri .docx
ID: 34b06649-f978-47df-86d8-53cee038e2b4
Documentele la ofertă
-
anunț de participare.utilaj doc 2021.doc
ID: 3edae3d1-ccb9-464a-8529-0d57e1a35989
Documentele la ofertă
-
anunț de participare.utilaj doc 2021.doc
ID: 3edae3d1-ccb9-464a-8529-0d57e1a35989
Documentele la ofertă
-
anunț de participare.utilaj doc 2021.doc
ID: 3edae3d1-ccb9-464a-8529-0d57e1a35989
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Inoxplus SRL
Burhanox
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".