+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 04.05.2021 12:42
până la 07.05.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.05.2021 10:00
până la 11.05.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 86 417 MDL
Perioada clarificărilor: 4 mai 2021, 12:42 - 7 mai 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 mai 2021, 10:00 - 11 mai 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Aparate de uz casnic
Informaţia despre solicitant
Denumirea
IMSP Centrul Național de Asistență Medicală Urgentă Prespitalicească
Codul fiscal/IDNO
1015600032824
Adresa
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Peștereanu Nina
Telefonul de contact
+37322025907
Fax
+37322025907
Datele achizitiei
Data publicării
4 mai 2021, 12:32
Data ultimilor modificări
4 mai 2021, 12:47
Achizitii.md ID
21039248
CPV
39700000-9 - Aparate de uz casnic
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lot nr. 3 Aspirator
Buget: 16000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Caiet de sarcini electrocasnice Repetat
Specificaţie tehnică
-
4.05.21 12:42
Lot nr. 1 Fierbător de apă
Data:
4 mai 2021, 12:47
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament (anexele 1A, 1B), rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de nr. pentru ofertanti. Va multumim anticipat.
Răspuns (5 mai 2021, 08:27):
Buna ziua. Operatorii economici participanti la procedura respectiva vor detine numărul de înregistrare in Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45 din HG Nr. 212 din 07-03-2018 pentru aprobarea Regulamentului privin deșeurile de echipamente electrice și electronice, original sau copie, confirmat prin semnătura electronica a participantului.
Data:
4 mai 2021, 17:29
Subiectul întrebării:
Termenul de livrare
Întrebare:
10 zile sunt absolut insuficiente, va rugam frumos sa extindeți până la 30-45 zile, din motiv ca condițiile pandemice îngreunează găsirea unei soluții logistice optime de import. mulțumim de înțelegere și speram mult sa dați curs solicitării
Răspuns (5 mai 2021, 08:41):
Buna ziua. Conform cerintelor stipulate in caietul de sarcini livrarea se va efectua la comanda beneficiarului în decurs de 10 zile calendaristice. Totodata specificam ca procedura data este repetata.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".