1
Perioada de actualizare
de la 04.05.2021 11:44
până la 06.05.2021 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.05.2021 13:00
până la 08.05.2021 15:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 50 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 mai 2021, 11:44 - 6 mai 2021, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 mai 2021, 13:00 - 8 mai 2021, 15:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea serviciilor de garanție și mentenanță pentru stocul de date de tip HitachiAMS 2000
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Stefan cel Mare 69
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Oleinic
Telefonul de contact
022266004
Datele achizitiei
Data publicării
4 mai 2021, 11:07
Data ultimilor modificări
4 mai 2021, 11:44
Valoarea estimată (fără TVA)
50 000 MDL
Achizitii.md ID
21039241
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Stefan cel Mare 69
Durata contractului
10 mai 2021 11:11 - 30 dec 2021 11:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea serviciilor de garanție și mentenanță pentru stocul de date de tip HitachiAMS 2000 CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
Caiet de sarcini Caiet de sarcini
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
4.05.21 11:44
Documentele lotului
Caiet de sarcini
Caiet de sarcini
4.05.21 11:44

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC System Integrator SRL

Preţul ofertei: 49 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări