1
Perioada de actualizare
de la 12.10.2021 16:13
până la 07.11.2021 01:49
2
Propunerea ofertelor
de la 07.11.2021 01:49
până la 18.11.2021 02:49
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 4 519 606 MDL
Perioada clarificărilor: 12 oct 2021, 16:13 - 7 nov 2021, 1:49
Perioada de depunere a ofertelor: 7 nov 2021, 1:49 - 18 nov 2021, 2:49

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reconstrucția și modernizarea sistemului de iluminat stradal în s. Sireți și construcția unei stații PV cu capacitatea de 20 kW.

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3731, MOLDOVA, Străşeni, s.Sireţi, strada Mihai Eminescu 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Leonid Boaghi
Telefonul de contact
069586536
Datele achizitiei
Data publicării
12 oct 2021, 16:13
Data ultimilor modificări
5 nov 2021, 1:49
Achizitii.md ID
21039227
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
10. caiet de sarcini aee.pdf 10. caiet de sarcini aee.pdf
Documentele la ofertă
-
20.10.21 01:14
1. anunt ilumnat+fotovoltaic.doc
Documentele la ofertă
-
28.10.21 03:00
2. duae ilumnat+fotovoltaic.doc
Documentele la ofertă
-
28.10.21 03:00
3. ds iluminat+fotovoltaic model 2021.docx
Documentele la ofertă
-
28.10.21 03:00
10. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
5.11.21 01:49
Data:
14 oct 2021, 13:33
Subiectul întrebării:
De ce utilizati proceduri vechi de achizitii
Întrebare:
Buna ziua. De ce se utilizeaza procedurile vechi de achizitii? Documentatia standard e actualizata. rugam respectuos anularea achizitiei curente si organizarea acesteia in baza noilor prevederi
Răspuns (14 oct 2021, 13:38):
vă rugam frumos să mergem așa că pierdem banii
Data:
14 oct 2021, 13:40
Subiectul întrebării:
De ce utilizati proceduri vechi de achizitii
Întrebare:
Dvs. faceti o ilegalitate si noi trebuie sa fim de acord cu ea? E ilegal ce faceti
Răspuns (25 oct 2021, 04:26):
Nu a cunoscut despre prevederile Ordinului nr. 69 al Ministerului Finanțelor din 07.05.2021 prin care a fost aprobată noua Documentație Standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, astfel că nu a public tenderul intenționat cu documentație veche. Totodată timpul presează autoritatea contractantă de a valorifica resursele financiare și astfel că ne dorim să finalizăm tenderul în condițiile documentelor publicate pentru a finaliza proiectul în cauză.
Data:
14 oct 2021, 15:39
Subiectul întrebării:
Avizele de racordare
Întrebare:
Rugam sa plasati pe platforma cel puțin avizele de racordare la proiect valide la ziua de azi
Răspuns (25 oct 2021, 04:26):
Toate au fost prezentate la AEE
Data:
14 oct 2021, 15:40
Subiectul întrebării:
Rugam sa plasati proiectul de executie si sa eliminat devizul de cheltuieli
Întrebare:
Rugam sa plasati proiectul de executie si sa eliminati devizul de cheltuieli din documentatie (fisierul 7. proiect reconstrucție modernizare iluminat.pdf)
Răspuns (25 oct 2021, 04:27):
Am eliminat devizul Link la proiect - https://drive.google.com/file/d/1L_KVQgXDX3CuNXLJ9YLelXeTQuVu1QH4/view?usp=sharing In format DWG! Nu a fost plasat deoarece DWG nu merge pe siteu!!!
Data:
15 oct 2021, 10:22
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Buna ziua.In devizele expertizate cum poate sa stea salariu 56.77 lei daca salariu este de 57.66 lei per ora? Fondul social este de 22,5 % pe cind trebuie sa fie 24%. Stimata Autoritate contractanta aceste devize trebuiau sa fie actualizate apoi sa publicati licitatia.
Răspuns (25 oct 2021, 04:27):
2. Conform prevederilor pct. 12 din Ordinul nr 69/2021 al Ministerului Finanțelor, Autoritatea contractantă este OBLIGATĂ să actualizeze documentația de proiect înainte de inițierea procedurii de achiziție. În condițiile în care această procedură este foarte anevoioasă, necesită foarte mult timp dat fiind faptul că procedurile birocratice sunt de durată (reactualizare deviz, sume, reverificare proiect, procese pentru care nu sunt planificate resurse, necesitate de a concava ședința de consiliu local, etc.). Astfel există șanse de a pierde investiția dată. Totodată menționăm că operatorii economici au posibilitatea de a depune oferte cu prețurile actuale pe piața, iar în condițiile în care suma propusă depășește bugetul planificat, autoritatea contractantă se obligă să identifice diferența de resurse financiare. De asemenea la prima organizare a tenderului au participat doi operatori economici care au depus ofertele lor la prețurile de piață, sumele de deviz fiind mai mici decât bugetul proiectului. Totodată adăugăm că proiectul de execuție și devizul a fost coordonat cu Agenție de Eficiență Energetică, fapt care ne-a permis lansarea tenderului pentru lucrarea dată, recent în trimestrul III al anului 2021.
Data:
18 oct 2021, 16:39
Subiectul întrebării:
Contestatie
Întrebare:
Aveti contestatie si este obligatia autoritatii contractante sa suspende acesta licitatie pina la luarea deciziei ANSC.
Răspuns (25 oct 2021, 04:27):
Vă mulțumim frumos!!
Data:
22 oct 2021, 13:36
Subiectul întrebării:
Contestatie - extindere perioada
Întrebare:
Stimata autoritate contractanta, asa cum contestatia depusa e in examinare abia pe 25 oct., aceasta fiind plasata pe 15.10, rugam respectuos extinderea perioadei conform deciziei de suspendare emise de ANSC, pastrarea termenului reprezinta o incalcare vadita a Legii 131.
Răspuns (25 oct 2021, 04:28):
Vă mulțumim frumos!!
Data:
22 oct 2021, 14:44
Subiectul întrebării:
Către Zepto
Întrebare:
Contestația depusă de d-stră este în privința procedurii nr. ocds-b3wdp1-MD-1619886658995, care este deja anulată. Respectiv nu încurcați procedurile. Ați contestat Decizia de atunci, actuala procedură se derulează.
Răspuns (25 oct 2021, 04:28):
Vă mulțumim frumos!!
Data:
25 oct 2021, 09:31
Subiectul întrebării:
22 oct 2021, 14:44
Întrebare:
Daca veti fi mai atent veti vedea ca si procedura actuala este contestata.Informativa mai bine inainte de afirma ceva.
Răspuns (28 oct 2021, 01:49):
Nu se mai construiește Moldova în așa tempo!!
Data:
25 oct 2021, 09:40
Subiectul întrebării:
Răspuns (25 oct 2021, 04:28):
Întrebare:
https://ansc.md/ro/decizii-suspendate-2021 "Decizia nr. 03ds-41-21.pdf din 15.10.2021 contestatar „Eco Evolutions” SRL"
Răspuns (28 oct 2021, 01:49):
Nu se mai construiește Moldova în așa tempo!!
Data:
28 oct 2021, 11:08
Subiectul întrebării:
Procedura
Întrebare:
Buna ziua stimate autoritate contractata, procedura data este suspendata de ANSC, pina la decizie sunteti obligati conform legii sa suspendati procedura data. O zi buna va urez
Răspuns (1 nov 2021, 13:58):
Demult e rezolvata! Nu tărăgănați termenii!!!
Data:
29 oct 2021, 17:32
Subiectul întrebării:
caietul de sarcini
Întrebare:
Plasați vă rog pe platforma caietul de sarcini cu devizul F1 in format word fiindcă in formatul pdf scanat nu se vede clar unele poziții
Răspuns (1 nov 2021, 14:00):
boaghi.leonid@gmail.com - trimiteți mesaj și ca răspuns vă expediem forma F1
Data:
3 nov 2021, 13:37
Subiectul întrebării:
Garantia bancara
Întrebare:
Putem efectua garantia bancara pentru oferta prin transfer?
Răspuns (5 nov 2021, 01:47):
Nu. Este necesara garanție bancara emisa de banca
Data:
3 nov 2021, 13:42
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Deviz 2-2-1 pozitia 18 nu se intelege ce e scris.
Răspuns (5 nov 2021, 01:48):
18 08-02-471-4 Priza de pamint, verticala, din otel rotund, diametru 16 mm 10 buc 1,60
Data:
3 nov 2021, 13:44
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Răspuns (1 nov 2021, 14:00): boaghi.leonid@gmail.com - trimiteți mesaj și ca răspuns vă expediem forma F1.Tot ce tine de licitatia data autoritatea contractanta este obligata sa publice pe platforma.Va rugam sa publicati caietul de sarcini vizibil.
Răspuns (5 nov 2021, 01:48):
+
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.