1
Perioada de actualizare
de la 30.04.2021 11:33
până la 14.05.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.05.2021 10:00
până la 24.05.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 810 000 MDL
Perioada clarificărilor: 30 apr 2021, 11:33 - 14 mai 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 mai 2021, 10:00 - 24 mai 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Dezvoltarea brandului și servicii de poziționare globală a brandului pentru Wine of Moldova
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 126
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Prozorovschi Adrian
Telefonul de contact
078800641
Datele achizitiei
Data publicării
30 apr 2021, 11:04
Data ultimilor modificări
10 mai 2021, 14:20
Valoarea estimată (fără TVA)
810 000 MDL
Achizitii.md ID
21039187
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 126
Durata contractului
26 mai 2021 11:33 - 31 dec 2021 11:33
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Dezvoltarea brandului și servicii de poziționare globală a brandului pentru Wine of Moldova CPV: 73200000-4 - Servicii de consultanţă în cercetare şi în dezvoltare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Hills Balfour International DMCC

Preţul ofertei: 800 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Intrunirea cerintelor tehnice si de pret solicitate de catre autoritatea contractanta. Meeting the technical and price requirements requested by the contracting authority.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Dezvoltarea brandului și servicii de poziționare globală a brandului pentru Wine of Moldova
Data:
10 mai 2021, 14:20
Subiectul întrebării:
Belinda
Întrebare:
1. We assume it is fine for us to submit our bid documents in English only - could you please confirm? 2. For the bid bond, is this due by 24.05.2021? We will be doing a direct transfer - is there any reference that you would like us to note when making the transfer? 3. Are the costs of travel and travel-related expenses (flights to Moldova to conduct the research and accommodation etc) to be covered in our bid or treated separately? Many thanks
Răspuns (11 mai 2021, 10:31):
1. We assume it is fine for us to submit our bid documents in English only - could you please confirm? -answer: YES, we confirm that you can submit your bid documents in English ( we have attached the forms for bidding in English, so you can use them for bidding) 2. For the bid bond, is this due by 24.05.2021?-answer: YES. 3.We will be doing a direct transfer - is there any reference that you would like us to note when making the transfer? answer: the confirmation of the payment made (payment order, other bank documents, etc.) will be uploaded together with the other bid forms within the platform. 4. Are the costs of travel and travel-related expenses (flights to Moldova to conduct the research and accommodation etc) to be covered in our bid or treated separately? answer >the offer will include flight ticket costs and daily rates. The rest of the costs related to the visit (hotel, food, transport to wineries) will be covered by us. Best regards,
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări