1
Perioada de actualizare
de la 30.04.2021 12:37
până la 26.05.2021 09:09
2
Propunerea ofertelor
de la 26.05.2021 09:09
până la 20.06.2021 03:09
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 18 083 310 MDL
Perioada clarificărilor: 30 apr 2021, 12:37 - 26 mai 2021, 9:09
Perioada de depunere a ofertelor: 26 mai 2021, 9:09 - 20 iun 2021, 3:09

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reconstrucția perimetrului de pază al Penitenciarului nr.10, satul Goian
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Bradu
Telefonul de contact
022409748
Datele achizitiei
Data publicării
30 apr 2021, 12:37
Data ultimilor modificări
24 mai 2021, 9:09
Achizitii.md ID
21039174
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
30.04.21 12:37
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
30.04.21 14:49
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
6.05.21 12:22
documentația standard lucrari.pdf documentația standard lucrari.pdf
Documentele la ofertă
6.05.21 12:22
documentația standard lucrari.docx
Documentele la ofertă
6.05.21 12:22
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
6.05.21 12:22
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
21.05.21 07:39
clarificare f5 la poziție.docx
Specificaţie tehnică
24.05.21 09:09
Data:
30 apr 2021, 16:49
Subiectul întrebării:
Concretizare
Întrebare:
Conform cerințelor de calificare indicați prezentarea certificatelor de tip ISO inclusiv ISO 45001 Sisteme de management al sănătății și securității la locul de muncă. Dat fiind faptul că standardul ISO 45001 din data de 12 martie 2018 este succesorul standardul ISO 18001 Sistemele de management al sănătății și securității ocupaționale, rezultă că, în cazul în care compania deține acest certificat (ISO 18001) cu regim de valabilitate activ este eligibilă. În acest context solicităm modificarea cerințelor de calificare sau expunerea în compartimentul de clarificări asupra posibilității de prezentare a unuia din aceste doua certificate ISO pentru eligibilitatea pe domeniul Sistemului de management al sănătății.
Răspuns (1 mai 2021, 11:11):
rog sa reveniti cu intrebarea data la adresa solomoniuc@anp.gov.md
Data:
4 mai 2021, 08:42
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Legea nr. 131/2015, autoritatea contractantă 7 va aplica criterii proporționale de calificare și selecție raportate la obiectul contractului referitoare numai la: a) eligibilitatea ofertantului sau candidatului; b) capacitatea de exercitare a activității profesionale; c) capacitatea economică și financiară; d) capacitatea tehnică și/sau profesională; e) standarde de asigurare a calității; f) standarde de protecție a mediului. Prin urmare, solicitarea Certificatului ISO 45001:2018 cu referire la sistemele de management al sănătății și securității ocupaționale contravine prevederilor enunțate supra.
Răspuns (4 mai 2021, 09:56):
Buna ziua. Conform documentatiei standard pct.17 și respectiv pct.18, de catre autoritatea contractanta au fost solicitate deținerea certificatului Sistemului de Management al calității ISO9001 și deținerea certificatului Sistemului de Management de mediu ISO 14001, Prin urmare certificat de tip ISO 45001:2018 nu a fost solicitat.
Data:
6 mai 2021, 13:19
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
poz. 4 ce inseamna (Kafin=1,21)
Răspuns (6 mai 2021, 13:56):
Pentru clarificari la compartimentul documentatiei de proiect:Toti doritorii de a participa la procedura in cauza, sunt asteptati la sediul autoritatii contractante, de pe str.N. Titulescu 35, in orice zi incepand cu orele 10.00 pana la 16.00, pentru clarificarile de rigoare. nr. telefon : 022409702, 069023990.
Data:
6 mai 2021, 13:22
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
poz. 9 Demolare clădiri cu zidarii din blocuri de calcar (coteleț), fundații, planșeu din beton armat (coeficient pentru resursa Autocamion, 5 t - 2.887 - transportarea molozului rezultat la distanta 19 km) - pozitia data prevede transportarea la distanta de 5km daca aplicam k-2,887 nicicum nu rezulta 19km - concretizati va rog
Răspuns (6 mai 2021, 13:56):
Pentru clarificari la compartimentul documentatiei de proiect:Toti doritorii de a participa la procedura in cauza, sunt asteptati la sediul autoritatii contractante, de pe str.N. Titulescu 35, in orice zi incepand cu orele 10.00 pana la 16.00, pentru clarificarile de rigoare. nr. telefon : 022409702, 069023990.
Data:
6 mai 2021, 13:23
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
poz. 11 CE35A apl - ce modificari au suferit resursele - concretizati va rog
Răspuns (6 mai 2021, 13:56):
Pentru clarificari la compartimentul documentatiei de proiect:Toti doritorii de a participa la procedura in cauza, sunt asteptati la sediul autoritatii contractante, de pe str.N. Titulescu 35, in orice zi incepand cu orele 10.00 pana la 16.00, pentru clarificarile de rigoare. nr. telefon : 022409702, 069023990.
Data:
6 mai 2021, 13:28
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Din considerente ca obiectul este unul specific si mare deasemenea luînd în consideratie si sarbatorile solicitam sa extindeti perioada de clarificari pina la 20 mai
Răspuns (6 mai 2021, 14:01):
luand in considerare volumul de lucrari, va fi acceptata solicitarea dvs si operate modificarile de rigoare
Data:
6 mai 2021, 17:25
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament electric si electronic , care cade sub incidenta acestui Regulament (Anexa 1B, cat.8), rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat
Răspuns (7 mai 2021, 09:01):
Reieșind din întrebările adresate, Vă comunicăm că bunurile utilizate urmează a fi conforme reglementărilor normative și legislative în vigoare a RM. Certificatele și alte documente obligatorii în afara celor solicitate în documentația de atribuire urmează a fi coordonate cu responsabilul tehnic și atașate la Cartea tehnică de executare a lucrărilor. Totodată, urmare a celor relatate și documentației de atribuire, compania participantă la prezenta procedură de achiziție urmează obligatoriu să examineze documentația de proiect, în care sunt redate toate reglementările și să viziteze șantierul de construcție.
Data:
20 mai 2021, 08:14
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
pozitia . 4 ce inseamna (Kafin=1,21) ?
Răspuns (20 mai 2021, 13:20):
Prin prezenta vă aducem la cunoștință că noțiunea Kafin reprezintă coieficient de aplicare la norma de consum, pentru poziția din caietul de sarcini, evaluat de proiectant în dependență de complexitatea lucrării. În acest sens vă comunicăm că conform prevederilor documentației de atribuire agenții economici participanți au obligativitatea consultării documentației de proiect și a șantierului pînă la licitație, în vederea studierii obiectivelor proiectului ce urmează a fi realizat.
Data:
20 mai 2021, 12:34
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Publicați vă rog proiectul, specificațiile tehnice sunt extrem de importante pentru a face o ofertă calitativă.
Răspuns (20 mai 2021, 13:17):
În acest sens vă comunicăm că conform prevederilor documentației de atribuire agenții economici participanți au obligativitatea consultării documentației de proiect și a șantierului pînă la licitație, în vederea studierii obiectivelor proiectului ce urmează a fi realizat. Documentația de proiect este disponibilă la sediul ANP, publicarea nu este posibilă deoarece reprezintă obiect cu statut special, iar documentația reflectă toate sistemele de pază.
Data:
20 mai 2021, 13:59
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Ce presupune acest punc din anunt 25. Declarație privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani. Sub ce forma ar trebui sa fie?
Răspuns (21 mai 2021, 07:38):
Bună ziua, vă anexăm modelul în platformă.
Data:
21 mai 2021, 11:49
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
compartimentul - Perimetrul de baza din gard din beton armat si gard din plasa metalica (04/2020-1,2-SAC), punct 1 ”Executarea piloților forați din beton armat cl. C20, W6 cu instalația de tip SBU cu diametrul 300 mm in terenuri stabile grupa 2, betonarea prin metoda TDV, cu adâncimea piloților: până la 12 m (6.00 m). Nota: resursul cu norma 0,00 (zero) se ia conform proiectului si este 155.4307 kg (Ksal=Kmecanisme=0.5455)” ---- clarificați va rog cifra 155.4307 kg ? (este 155 de kg sau 155 mii de kg ?)
Răspuns (24 mai 2021, 09:07):
Ca clarificare
Data:
23 mai 2021, 07:38
Subiectul întrebării:
Clarificati
Întrebare:
Buna ziua In capitolul sistem de paza perimetrala Dumneavoastra indicati din start care este producatorul Spuneti va rog noi se poate de indicat cu aceeasi parametri dar alt producator nu care ati indicat dumneavoastra
Răspuns (24 mai 2021, 08:52):
Bună ziua, la sistemele de pază este pus utilajul aplicat în sistemul penitenciar, în cazul propunerii tehnice de alt utilaj se acceptă în cazul parametrilor tehnici identici și/sau mai bune, cu condiția suportului tehnic de program Trassir, precum și posibilitatea interconectătii cu sistemele existente.
Data:
24 mai 2021, 14:42
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua In capitolul Amenajarea teritoriului poz. 31, 32 Teava din guma ce fel de teava este aceasta?
Răspuns (24 mai 2021, 16:00):
Bună ziua, cu privire la denumirea bunului „țeava din guma” - echivalent „țeavă de etașare din cauciuc”, cu proprietăți elastice la rostuirea nodurilor de etanșare și celor seismice.
Data:
25 mai 2021, 12:41
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
NU AȚI OFERIT raspuns la intrebarea din 21.05.2021 11:49 !!! Este clar că cifra (155.4307 kg ) e clarificare, întrebarea a fost șă CONCRETIZATI cantitatea de armătură prevăzută în proiect ! (este 155 de kg sau 155 mii de kg ?) E greșeală de tipar sau folositi aritmetica englezească? În scrierea numerelor, virgula separă partea întreagă a unui număr de partea sa fracționară. Dar punctul se folosește pentru separarea ordinelor de mărime.
Răspuns (25 mai 2021, 14:48):
Bună ziua ca răspuns la solicitarea Dvs aplicați lincul de mai jos atașat la documentația de atribuire formularul 5 cu norma pe unitate de volum, astfel în indicator la norma de deviz de către proiectant a fost agreată o precizie de 4 cifre după virgulă http://storage.mtender.gov.md/get/2e6000bf-11fb-48a7-8488-7b1e450de392-1621836555104
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.