1
Perioada de actualizare
de la 29.04.2021 16:44
până la 10.05.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.05.2021 09:00
până la 17.05.2021 10:00
3
Licitaţie
de la 18.05.2021 15:00
până la 18.05.2021 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 901 483,05 MDL
Perioada clarificărilor: 29 apr 2021, 16:44 - 10 mai 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 mai 2021, 9:00 - 17 mai 2021, 10:00
Începutul licitației: 18 mai 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Specificația deplină se prezintă în caietul de sarcini și cantitatea de lucrări, anexate la Documentația Standard.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Beiu Svetlana
Telefonul de contact
022-10-90-70
Datele achizitiei
Data publicării
29 apr 2021, 16:17
Data ultimilor modificări
6 mai 2021, 11:23
Valoarea estimată (fără TVA)
1 901 483,05 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
19 014,83 MDL
Achizitii.md ID
21039144
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport cost - calitate
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Durata contractului
19 mai 2021 16:46 - 31 dec 2021 16:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a Etajului II a Centrului Național de Transfuzie a Sângelui din strada Academiei 11, mun. Chișinău CPV: 45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
formularul f3.14.docx
Documentele la ofertă
4.05.21 16:32
formularulf3.10.docx
Documentele la ofertă
4.05.21 16:32
formularulf3.13.docx
Documentele la ofertă
4.05.21 16:32
formularul f3.3.docx
Documentele la ofertă
4.05.21 16:32
formularul f3.8.docx
Documentele la ofertă
4.05.21 16:32
formularul f3.1.docx
Documentele la ofertă
4.05.21 16:32
formularulf3.12.docx
Documentele la ofertă
4.05.21 16:32
formularul f3.2.docx
Documentele la ofertă
4.05.21 16:32
formularul f3.9.docx
Documentele la ofertă
4.05.21 16:32
documentul unic de achiziții european.docx
Documentele la ofertă
4.05.21 16:32
formularulf3.16.docx
Documentele la ofertă
4.05.21 16:32
formularulf3.11.docx
Documentele la ofertă
4.05.21 16:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Profmarket Prim

Preţul ofertei: 1 322 900 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În urma achiziției prin licitație deschisă nr. ocds-b3wdp1-MD-1619702274138 din 17.05.2021 pentru achiziționarea Lucrărilor de reparație a Etajului II a Centrului Național de Transfuzie a Sângelui din strada Academiei 11, mun. Chișinău şi evaluării ofertelor prezentate de către participanţi, prin Decizia Grupului de lucru responsabil de achiziţii la Centrul Naţional de Transfuzie a Sângelui nr. ocds-b3wdp1-MD-1619702274138/001 din 25.05.2021, sa decis a desemna câștigătoare oferta S.R.L. "PROFMARKET PRIM" care a acumulat cel mai mare punctaj de 119,03 puncte. Grupul de lucru responsabil de achiziții al Centrului Național de Transfuzie a Sângelui a constatat că: În urma examinării documentelor anexate la ofertă prezentată de către S.R.L. "ANREAL CONS" sa constatat faptul că operatorul economic pentru: 1. Criteriul de calificare documentele solicitate de către autoritatea contractantă la capitolul Manualul Calității: a prezentat Certificat de înregistrare QuayAudit BS EN ISO 9001 :2015 și Certificat de înregistrare QuayAudit BS EN ISO 14001 :2015, pe când autoritatea contractantă prin anunțul de participare și documentația standard a solicitat prezentarea Manualului Calității copie – confirmată prin semnătura şi ştampila ofertantului Semnată digital, utilizând semnătura electronică avansată calificată de către operatorul economic, temei pentru care a fost respins/descalificat.
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SC MIHCONS PLUS

Preţul ofertei: 1 325 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL Anreal Cons

Preţul ofertei: 1 346 691,58 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări