1
Perioada de actualizare
de la 29.04.2021 15:05
până la 09.05.2021 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 09.05.2021 09:30
până la 12.05.2021 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 540 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 apr 2021, 15:05 - 9 mai 2021, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 9 mai 2021, 9:30 - 12 mai 2021, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea sistemului de securitate informațională și a licenței
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Stefan cel Mare 69
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Oleinic
Telefonul de contact
022266004
Datele achizitiei
Data publicării
29 apr 2021, 14:59
Data ultimilor modificări
29 apr 2021, 15:05
Valoarea estimată (fără TVA)
540 000 MDL
Achizitii.md ID
21039140
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Stefan cel Mare 69
Durata contractului
14 mai 2021 15:04 - 31 dec 2021 15:04
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea sistemului de securitate informațională și a licenței CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia_standard_
Documentele la ofertă
Documentatia_standard_
29.04.21 15:05
DUAE
Documentele la ofertă
DUAE
29.04.21 15:05
Caiet de sarcini ANEXA
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini ANEXA
29.04.21 15:05
Invitație de participare
tenderNotice
Invitație de participare
29.04.21 15:05
Documentele lotului
Specificația tehnică
Specificația tehnică
29.04.21 15:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC System Integrator SRL

Preţul ofertei: 525 141,66 MDL
Statut: Învingător
Motivul: în corespundere cu toate cerințele conform caietului de sarcini
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări