1
Perioada de actualizare
de la 28.04.2021 16:52
până la 05.05.2021 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.05.2021 16:00
până la 13.05.2021 10:00
3
Licitaţie
14.05.2021 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 595 653,30 MDL
Perioada clarificărilor: 28 apr 2021, 16:52 - 5 mai 2021, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 mai 2021, 16:00 - 13 mai 2021, 10:00
Începutul licitației: 14 mai 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de construcție de dezvoltare urbană (Parc de distracție pentru copii)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
026924198
Datele achizitiei
Data publicării
28 apr 2021, 16:47
Data ultimilor modificări
28 apr 2021, 16:52
Valoarea estimată (fără TVA)
595 653,30 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 978,27 MDL
Achizitii.md ID
21039114
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Durata contractului
17 mai 2021 16:51 - 30 ian 2022 16:51
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de construcție de dezvoltare urbană (Parc de distracție pentru copii) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare sia rsap.semnat.pdf anunt_de_participare sia rsap.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
28.04.21 16:52
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
28.04.21 16:52
documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard
28.04.21 16:52
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
28.04.21 16:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

5AQ INVEST SRL

Preţul ofertei: 506 324,65 MDL
Statut: Învingător
Motivul: în conformitate cu prevederile art. 7, art. 72, art. 74 din Legea nr. 131/2015, grupul de lucru a decis atribuirea contractului de achiziții publice operatorului 5AQ INVEST SRL
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări